مقالات تخصصی, هیدروفیشیال

بهترین دستگاه های هیدروفیشیال

قطعا داشتن یک پوست زیبا و درخشان خواسته ی هر کسی می باشد به همین خاطر همه ی ما همواره به دنبال راهی هستیم تا پوست خود را  جوان و شاداب و بدون نقص ببینیم . همان طور که می دانید پوست انسان روزانه در برابر عوامل تخریب گر زیادی مانند اشعه ماورای بنفش ، دود سیگار ، تغدیه نامناسب و …. قرار می گیرد که به مرور زمان زیبایی و جوانی را از پوست ما می گیرد از طرف دیگر با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست ، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند . اما نکته امیدوار کننده این است که پوست ، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد . برای مثال هیدروفیشیال روشی می باشد که در آن  با از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی ها از منافذ پوست و دوبار پر کردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی ، ترمیم و جوانسازی پوست صورت می پذیرد . در نتیجه ما در این مبحث قصد داریم به معرفی بهترین دستگاه های هیدروفیشیال بپرداریم در نتیجه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

بهترین دستگاه های هیدروفیشیال موجود در بازار :

ما در این مبحث قصد داریم به برخی از  دستگاه های هیدروفیشیال موجود در بازار ایران اشاره نماییم که عملکرد خوبی دارند در نتیجه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

راهنمای انتخاب بهترین دستگاه هیدروفیشیال برای نیازهای پوستی شما

دستگاه هیدروفیشیال (HydraFacial) یک روش پوستی پیشرفته است که درمان‌های مختلفی برای بهبود کیفیت پوست ارائه می‌دهد. این روش ترکیبی از پیلینگ، اکستراکشن، تراپی و هیدراتاسیون است و به‌طور کلی در تقویت ظاهر پوست، کاهش چین و چروک، کاهش اندازه منافذ باز پوست، و افزایش روشنایی و نرمی پوست کمک می‌کند.

بهترین دستگاه هیدروفیشیال وابسته به نیازها و ترجیحات شما، بودجه مالی، و تصمیمات پزشک یا متخصص پوست می‌تواند متفاوت باشد. اما در انتخاب دستگاه هیدروفیشیال باید به فاکتورهایی مانند کیفیت دستگاه، تکنولوژی‌های استفاده شده در آن، تجهیزات جانبی، قابلیت ها و ویژگی‌های خاص دستگاه، نظرات کاربران و نتایج به دست آمده از طریق استفاده از آن توجه کنید.

قبل از خرید هر دستگاه، مهم است که مشاوره از متخصصان پوست و زیبایی بگیرید تا بتوانند به شما راهنمایی کنند که کدام دستگاه بهترین انتخاب برای نیازهای خاص شما خواهد بود. همچنین، معمولاً شرکت‌هایی که این دستگاه‌ها را تولید می‌کنند، اطلاعات بیشتری در مورد محصولات خود در وبسایت‌های خود یا از طریق نمایندگان و توزیع‌کنندگان محلی ارائه می‌دهند که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با آنها تماس بگیرید.

دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس ۷ کاره :

این دستگاه نیز یکی دیگر از عنواع مختلف دستگاه های فیشال می باشد که مناسب عنواع پوست است و دامنه ی عملکرد گسترده ای دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود .

شفاف سازی لایه رئوم پوست

از بین بروت جای آکنه ، جوش سر سیاه و زخم با حداقل ترین تهاجم

تمیز نمودن عمیق پوست.

مرطوب سازی موثر و مستقیم

سم زدایی پوست صورت از هر گونه میکروب و باکتری

دارای ماسک ال ای دی با هفت رنگ

از بین بردن سلول های مرده و کمک به ساخت و تحریک سلول های جدید

تقویت کلاژن سازی و تغذیه ی بافت

برای خرید این دستگاه وارد این لینک شوید : دستگاه هیدروفشیال 7 کاره اكواجت موتور سنگین 2022

دستگاه میکروکارنت N97 :

ما یک به یک در این قسمت به تمامی مزایای که این دستگاه دارا می باشد اشاره خواهیم کرد و دامنه ی عملکردش را مشخص می کنیم .

ماساژ بدن و صورت

از بین بردن چین و چروک

کاهش وزن بدن

سفت کنندگی ماهیچه های پوست

کوچک نمودن منافذ باز پوست

تسکین دهنده ی پوست

لیفت سینه و باسن

از بین برنده ی لکه های پوستی مانند آکنه

بهبود عملکرد غدد لنفاوی

بهبود خشکی پوست با افزایش آب رسانی و مرطوب کنندگی

ایجاد خاصیت ارتجاعی بسیار بالا برای پوست

بازسازی سلول های مرده

افزایش متابولیسم بدن

دستگاه فیشیال بلو رز ۶ هندپیس :

یکی دیگر از دستگاه های فیشال دستگاه فیشال بلو رز ۶ هندپیس می باشد که دامنه ی عملکرد این دستگاه را نیز مشخص خواهیم کرد .

بهبود دهنده سیستم گردش خون

کلاژن ساز

لیفت صورت

قدرت فید کنندگی و مرطوب کنندگی پوست

روشن کننده

پاکسازی عمیق منافذ پوستی

قدرت جوان کنندگی و از بین برنده ی چین و چروک

وزن حدودی ۱۰ کیلوگرم و کاملا قابل حمل

منبع تغدیه ۶۰۰ وات

دستگاه آکوفیشیال ۱۲ کاره طرح جدید :

 دستگاه بعدی که در این لیست قرار می گیرد دستگاه آکوفیشیال ۱۲ کاره طرح جدید می باشد که این دستگاه مجهز به هایفو وی مکس مدل ۲۰۲۱ می باشد . در ادامه به بخش های مختلف  این دستگاه اشاره خواهیم نمود .

درما اف فوق پیشرفته حسگر دار

هندپیس کولینگ

هندپیس میکرودرم هیدرودرمی یا میکرودرم آبریژن اکسیژن دار

دسته اراف چند قطبی

هندپیس اسپری ایربراش بخش مواد

دسته التراسونیک تولید امواج

ماسک ال ای دی ۷ رنگ

دسته های هایفو با دو طول موج ۴ میلی متر و ۴.۵ میلی متر

دسته ی ماساژور ویبره فوق حرفه ای

تفنگ مزوگان جهت مز تراپی

هندپیس کولینگ دو قطبی

دستگاه هیدروفیشیال ۶ کاره :

یکی از آخرین دستگاه های که در این مطلب به آن اشاره خواهم نمود دستگاه هیدروفیشیال ۶ کاره می باشد . دامنه ی عملکرد این دستگاه نیز گسترده می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود .

رفع چین و چروک های پوست

کمک به جوان سازی

پاک سازی عمیق منافذ پوست

سفت نمودن و لیفت صورت

پاک سازی کامل پوست

از بین برنده ی کلیه ی لک های پوستی

رفع افتادگی و شلی پوست صورت

کمک به جذب مواد معدنی به لایه ی اپیدرم

لایه بردارها ، جوان ساز ی پوست ، احیا کننده پوست ، درم آبریژن آب

مزایای هیدروفیشیال برای پوست  :

هیدروفیشیال روشی غیر تهاجمی است که در آن از یک مکنده برای لایه برداری پوست استفاده می شود ، و سپس منافذ را با سرم ها و مواد مغذی پوست پر می کند و باعث احیا و جوانسازی پوست می شود . این روش مزایای بیشماری دارد که ما در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم .

رفع چین و چروک و خطوط صورت

محکم کردن بافت پوست

رفع منافذ باز پوست

درمان جوش های سرسیاه و آکنه

رفع لکه های قهوه ای پوست

درمان پوسته پوسته شدن برای پوست خشک

تنظیم چربی برای پوست چرب

نحوه انجام هیدروفیشیال:

قلم هیدوردرمی این دستگاه دارای چند سری می باشد . سری Drem دارای سری با قدرت ساینده می باشد و این سری به آرامی پوست  را لایه برداری می کند . سری بعد Extraction دارای طرح مارپیچی می باشد که با ایجاد گرداب موجب از بین رفتن  جوش های سر سیاه و ناخالصی های پوست می شود و از طرف دیگر منافذ عمیق پوست را تمیز می کند . سری Fusion مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق می کند و باعث جوان سازی و ترمیم پوست می شود . مواد مغذی به لایه های عمیقی از پوست تزریق می شود در نتیجه میزان جذب سلول ها در این روش در عمیق ترین لایه های پوستی ممکن صورت می گیرد . این روش غیر تهاجمی دارای خاصیت لایه برداری و جوان سازی پوست است که نتایج سریع درمانی و بهبود بخشی را به همراه دارد .

نتیجه گیری نهایی :

با توجه به آنچه که تا کنون خدمتتان عرض کردم تمامی دستگاه های مختلف تقریبا عملکرد یک سانی دارند و آن جوان سازی و پاک سازی پوست صورت است و شما باید متناسب با مشکل پوستیتان بهترین را با مشورت پزشک انتخاب کنید . اما در کل آنچه که نتیجه نهایی را عالی می کند انتخاب دستگاه با کیفیت و اصل است ‌. همان طور که می دانید امرزوه فیک تجهیزات پزشکی و زیبایی در بازار بسیار زیاد است در نتیجه چنانچه مایل هستید تجهیزات به رزو و اصل را خریداری نمایید با تیم ورنا طب که سال های زیادی است در زمینه ی فروش کلیه ی تجهیزات پزشکی و زیبایی فعالیت می کند تماس حاصل فرمائید تا بعد از انجام مرحله مشاوره بهترین و با کیفیت ترین دستگاه را با قیمتی باور نکردنی خریداری نمایید در نتیجه وقت را از دست ندهید و با ما تماس حاصل فرمائید .

چرا ورنا طب :

۱ – تجربه ی کاری بالا

۲ – فروش تجهیزات اصل و با کیفیت

۳ – مجموعه ی دارای مجوز رسمی

۴ – قیمت دهی منصفانه

۵ – ارائه ی خدمات پس از فروش

۶ – رعایت اصل مشتری مداری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *