مقالات تخصصی, هایفو

بهترین سن برای هایفو صورت و بدن

بهترین سن برای هایفو صورت و بدن
هر انسانی آرزو دارد همیشه درخشان، جوان و شاداب به نظر برسد که متأسفانه غیرممکن است. در حال حاضر، هایفو، لیفت با نخ و HydraFacials جدیدترین و قابل اعتمادترین پیشنهادات درمان زیبایی پوست از دنیای زیبایی برای  ظاهری جوان هستند. این روش ها بسیار ایمن و قابل اعتماد هستند و اگر توسط متخصصین زیبایی با تجربه انجام شوند، نتایج مطمئنی دارند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد بهترین سن برای هایفو صورت و بدن اطلاعاتی را در اختیاتان قرار دهیم در نتیجه با ما همراه باشید .
زمان های بسیار قدیم گواه تلاش های متعدد انسان ها برای غلبه بر پیری است که اجتناب ناپذیر است. چندین درمان و درمان ضد پیری آزمایش و آزمایش شده است.عصر حاضر به فناوری لیزر، روش‌های زیبایی غیرتهاجمی و کم تهاجمی برای جوان‌سازی تصویر فرد و به تاخیر انداختن روند پیری مربوط می‌شود. بخش زیبایی، درمان با امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا به همراه طیف وسیعی از تزریق‌های ضد پیری مانند پرکننده‌های پوستی، بوتاکس و سایر روش‌های صورت را ارائه می‌دهد.
 دکتر فردوس ابراهیم از کلینیک زیبایی پوست و موی ویژن در حیدرآباد ، می گوید، HIFU آخرین درمان ضد پیری است که در سراسر جهان ترجیح داده می شود. من درمان هایفو را به بیمارانم توصیه می کنم که می خواهند رنگ پوست، خاصیت ارتجاعی پوست صورت خود را به خصوص در نزدیکی گونه ها و پلک ها بهبود بخشند. اخیراً، تقاضای خوبی برای درمان هایفو وجود دارد.

بهترین سن برای هایفو صورت

در یک جلسه هایفو، متخصص زیبایی پوست را در سطح عمیق با امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا درمان می کند. گرمای تولید شده از سونوگرافی به سلول های پوست در ناحیه مورد نظر آسیب می رساند. سپس بدن کلاژن تولید می کند، ماده ای که به رشد مجدد سلول ها کمک می کند و پوست را انعطاف پذیر می کند.
 دکتر فردوس به‌عنوان یک متخصص زیبایی با تجربه در سکوندرآباد می‌گوید: «من درمان هایفو را به مشتریانم توصیه می‌کنم که می‌خواهند پوست نزدیک گونه‌ها، چین و چروک‌های صورت، چانه و خط فک را سفت کنند. سلول های پوست را جوان می کند و رشد مجدد سلول ها را تشویق می کند.
 درمان هایفو را می توان برای کانتور کردن بازوها، ران ها و دسته های عشق انجام داد و شکل دلخواه را به آنها داد.
 برخی از افراد ممکن است نیاز به یک یا دو جلسه پیگیری درمان هایفو داشته باشند تا ظاهر دلخواه را به دست آورند که در فواصل زمانی توصیه شده سه ماهه برنامه ریزی شده است. این جلسات همچنین ممکن است در آینده تکرار شوند زیرا هیچ کنترلی بر روند طبیعی پیری وجود ندارد.

لیفت صورت

دکتر فردوس همچنین روش لیفت با نخ را برای درمان نواحی ضد پیری مانند ابروها، گونه ها، فک و غیره ارائه می دهد. لیفت با نخ نیز به عنوان “لیفت ساعت ناهار” شناخته می شود زیرا یک جلسه 45 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد. در روش لیفت با نخ، متخصص زیبایی از نخ های جراحی یا بخیه برای سفت کردن و حجم دادن به پوست شل و افتاده در این نواحی استفاده می کند. اثرات روش لیفت با نخ بسته به نخ مورد استفاده تا یک سال یا بیشتر باقی می ماند. در حالت ایده آل، این روش برای افراد بین 30 تا 60 سال که دارای رسوبات کلاژن کافی برای بازسازی پوست هستند مناسب است.
 اکنون متخصصان زیبایی MD HydraFacial را ارائه می دهند که دو درمان زیبایی را به طور یکپارچه ترکیب می کند. این یک روش غیر تهاجمی است که نه تنها ناخالصی‌ها، سلول‌های مرده پوست موجود در پوست موجود را از بین می‌برد، بلکه یک قدم جلوتر می‌رود و برای بهترین نتیجه، پوست جدید را با مواد مغذی ضروری، آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک تزریق می‌کند.

جوانسازی پوست

دکتر Swetha تنها متخصص زیبایی در بنگلور است که درمان های HydraFacial MD را ارائه می دهد. دکتر Swetha بیان می کند: «HydraFacial یک درمان پیشرو است که نوید نتایج معجزه آسا را ​​در تمام انواع پوست می دهد. اگرچه یک جلسه HydraFacial فقط سی دقیقه طول می کشد، نتایج آنی قابل مشاهده است. دکتر سوئتا موسس و مالک مرکز Cosmoderm، یک کلینیک پوست در ایندیراناگار در بنگلور است. او همچنین اضافه می کند که روش HydraFacial ترکیبی از درم ابریژن، لایه برداری شیمیایی و تزریق عناصر حیاتی بلافاصله در داخل پوست جدید است. Hydrafacial بر اساس وضعیت پوست و انتظارات بیمار برای بهترین نتایج سفارشی شده است.
بهترین سن برای هایفو صورت و بدن

بهترین سن برای هایفو صورت و بدن

هایفو (High-Intensity Focused Ultrasound) یک تکنولوژی پزشکی است که از امواج اولتراسونیک برای تسریع فرآیندهای بهبود و جوانسازی پوست و بافت‌های زیرین استفاده می‌کند. این فرآیند بدون نیاز به جراحی باز و با کمترین عوارض جانبی انجام می‌شود و در بهبود ظاهر صورت و بدن موثر است.سن مناسب برای انجام هایفو به طور کلی از ویژگی‌های پوست، نوع مشکلات و نیاز فرد وابسته است. در صورت‌هایی که قصد انجام هایفو برای صورت دارید با دقت مطالب را مطالعه نمایید .

1. جوانسازی پیش از علائم چشمک زدن پوست

افرادی که علائم چشمک زدن پوست (تجاعید) را ندارند و می‌خواهند پوست خود را پیش از ایجاد این علائم تقویت کنند، می‌توانند از سنین پایین‌تر از ۳۰ سال به هایفو روی صورت خود اقدام کنند.

2. جلوگیری از علائم پیری

اگر قصد جلوگیری از علائم پیری پوست را دارید، ممکن است از ۳۰ سالگی به بعد به این فرآیند مراجعه کنید چرا که بهترین سن برای هایفو صورت و بدن جهت جلوگیری از روند پیری صورت می باشد .

3. جوانسازی بعد از علائم اولیه پیری

افرادی که نمایانگرهای اولیه علائم پیری را دارند (مانند کاهش الاستیسیته پوست)، می‌توانند از سنین ۳۵ سال به بالا به هایفو روی صورت خود توجه کنند.در مورد هایفو برای بدن نیز، سن مناسب بسته به نیازهای هر فرد متفاوت است:

4. افراد با مشکلات پوستی بدن

هایفو می‌تواند برای بهبود اندام‌هایی مانند شکم، باسن، ران، بازوها و … مورد استفاده قرار گیرد. این فرآیند معمولاً در سنین ۳۰ تا ۵۰ سالگی مناسب است چرا که این روش بسیاری از مشکلات پوستی را درمان می کند .

5. تنش پوستی بعد از کاهش وزن

اگر اخیراً وزن کم کرده‌اید و نیاز به تنظیم تنش پوستی دارید، هایفو می‌تواند در سنین مختلفی کارآمد باشد.

در هر صورت، مهمترین نکته این است که قبل از تصمیم‌گیری، با پزشک یا متخصص زیبایی مشورت کنید تا نیازها و اهداف شما بررسی شده و سن مناسب برای انجام هایفو تعیین شود. همچنین، ممکن است وضعیت پوست و عوامل دیگری مانند وضعیت سلامتی نیز در تصمیم‌گیری تاثیرگذار باشند.

مراحل انجام هیدروفیشیال :

روش HydraFacial یک روش سه مرحله ای است. که شامل مراحل زیر می شود .

مرحله اول

 هیدردرم ابریژن و لایه برداری شیمیایی است. در این روش، پوست آسیب دیده موجود به آرامی لایه برداری می شود در حالی که پوست حساس جدید با اسیدهای سالیسیلیک و گلیکولیک تقویت و تغذیه می شود.

مرحله دوم

 شامل حذف ناخالصی های منافذ و سلول های مرده پوست با استفاده از مکانیزم مکش ملایم است. پوست درمان شده با مرطوب کننده هایی از جمله پپتیدها، اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان ها دوباره تغذیه می شود.

مرحله سوم

 آخرین مرحله شامل ناز کردن پوست جدید با مواد مغذی، آنتی اکسیدان ها و پپتیدهای کافی برای نتایج دلخواه است. در مجموع، صورت کوتاهی که فقط سی دقیقه طول می کشد، اما مشتری از پوست و ظاهری درخشان و درخشان لذت می برد.
 هیچ زمان از کار افتادگی مرتبط با روش HydraFacial وجود ندارد، بنابراین مشتری می تواند پس از تکمیل این روش، کارهای روزانه خود را انجام دهد. نتایج فورا آشکار می شوند و می توانند حداقل برای یک هفته باقی بمانند. دکتر Swetha حداقل یک بار در ماه روش HydraFacial را برای مشتریانش که برای درمان های ضد پیری، هایپرپیگمانتاسیون، خطوط ریز و چین و چروک، پوست چرب به او مراجعه می کنند، توصیه می کند.
آیا می توانید در دهه 20 سالگی هایفو انجام دهید؟  این بستگی به شلی پوست شما دارد. برخی از افراد جوان می توانند شلی پوست را زودتر از افراد دیگر نشان دهند. می‌توانید از هایفو با قدرت کم برای پیشگیری برای آن افراد استفاده کنید، اما به طور کلی، عدم خاصیت ارتجاعی پوست دلیل اصلی مشکلات پوستی برای افراد 20 ساله نیست.

هایفو درمانی برای چه سنی مناسب است ؟

به طور کلی، این درمان برای افراد بین 30 تا 75 سال که دارای افتادگی خفیف تا متوسط ​​پوست هستند و می‌خواهند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازند، مناسب است. هدف اصلی روش هایفو کاهش روند پیری است، بنابراین در بین جوانان شاهد پاسخگویی بیشتر به درمان هستیم.

آیا می توانید در دهه 20 سالگی هایفو انجام دهید؟

این بستگی به شلی پوست شما دارد. برخی از افراد جوان می توانند شلی پوست را زودتر از افراد دیگر نشان دهند. می‌توانید از هایفو با قدرت کم برای پیشگیری برای آن افراد استفاده کنید، اما به طور کلی، عدم خاصیت ارتجاعی پوست دلیل اصلی مشکلات پوستی برای افراد 20 ساله نیست.

کلام انتهایی :
روش‌های هایفو، هیدرافشیال و لیفت با نخ، روش‌های زیبایی پوست بسیار ایمن و قابل اعتماد هستند که نوید نتایج مطلوب را می‌دهند. این روش ها به حداقل مراحل نگهداری نیاز دارند و با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس هستند. بالاخره مراقب عزت نفس و اعتماد به اولویت خود باشید.
در نهایت قبل از انجام تمامی عمل های زیبایی و یا مراقبت از پوست با یک پزشک متخصص مشورت نمایید تا بهترین روش را متناسب با سن و شرایط پوستی خود انتخاب کنید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *