مقالات تخصصی, مقایسه ها

تفاوت CoolSculpting با CryoSlimming در چیست ؟

تفاوت CoolSculpting با CryoSlimming در چیست ؟

تفاوت CoolSculpting با CryoSlimming در چیست ؟ : CryoSlimming یک روش غیرتهاجمی است که از دماهای پایین برای یخ‌زدن و از بین بردن سلول‌های چربی استفاده می‌کند. همچنین به آن cryolipolysis یا یخ‌زدن چربی هم می‌گویند. این درمان از سال ۲۰۰۹ در اروپا موجود بوده و تا اخیراً توسط اداره غذا و دارو (FDA) برای استفاده در ایالات متحده تأیید شده است.

CoolSculpting نیز یک روش دیگر از حالت بدن‌سازی است که با فناوری متفاوتی به مناطق مشکل می‌پردازد. این با استفاده از پنل‌های خنک‌کننده، نه یخ یا هوای سرد مانند CryoSlimming، مناطق هدف را یخ‌زده می‌کند. CoolSculpting را می‌توان بر روی بسیاری از بخش‌های بدن از جمله ران، شکم، پشت، بازوها و زیر چانه (برای چانه دوتایی) استفاده کرد.

اصلی ترین تفاوت CoolSculpting با CryoSlimming

اصلی‌ترین تفاوت بین این دو درمان در نحوه عملکرد آنهاست . CryoSlimming با استفاده از دماهای پایین برای از بین بردن سلول‌های چربی عمل می‌کند، در حالی که CoolSculpting از دماهای پایین برای یخ‌زدن و از بین بردن سلول‌های چربی استفاده می‌کند. هر درمان نتایج و مزایا و معایب خود را دارد.

CryoSlimming یک روش غیرتهاجمی برش که از cryolipolysis برای یخ‌زدن و از بین بردن سلول‌های چرب برای کاهش اندازه آنها استفاده می‌کند. این توسط اداره غذا و دارو (FDA) در ایالات متحده برای استفاده به عنوان یک درمان کاهش اندازه بدن تأیید شده است.

عملکرد CoolSculpting و CryoSlimming

CoolSculpting و CryoSlimming اغلب به عنوان یکسان در نظر گرفته می‌شوند، اما در واقع تفاوت‌های قابل توجهی بین این دو وجود دارد. این روش‌ها هر دو از دماهای پایین برای کاهش چربی در مناطقی مانند شکم، کمر، ران، چانه، گردن و بازوها استفاده می‌کنند. با این حال، روش عملکرد آن‌ها کمی متفاوت است.

روش درمانی CoolSculpting

CoolSculpting یک روش غیرتهاجمی است که سلول‌های چربی را یخ‌زده و از بین می‌برد. سلول‌های چربی مرده سپس به طور طبیعی از بدن دفع می‌شوند، در طول ۱-۳ ماه؛ که در نتیجه، به کاهش دائمی چربی برای بیمارانی که یک سبک زندگی سالم و رژیم غذایی را دنبال می‌کنند، منجر می‌شود.

روش درمانی CryoSlimming

CryoSlimming نتایج فوق‌العاده‌ای را نشان داده است: در یک جلسه فقط، بیماران حدود ۵-۸ میلیمتر کاهش در دوران منطقه‌ای که درمان شده است، داشته‌اند. با این حال، این نتیجه موقت بوده و مطالعات بلندمدتی در مورد آن وجود ندارد.

هر دو روش زیر بیهوشی موضعی انجام می‌شوند و نیاز به هیچ زمان استراحتی ندارند. با این حال، نتایج برای هر بیمار بسته به شرایط، سن، سابقه تغییرات وزن، ژنتیک، وضعیت سلامت، و سبک زندگی، متفاوت است.

تفاوت CoolSculpting با CryoSlimming در چیست ؟

مزایا و معایب CoolSculpting و CryoSlimming

CoolSculpting یک نوع دیگر از بدن‌سازی است که به مناطق مشکل با استفاده از یک پنل خنک‌کننده به جای دماهای سرد مانند CryoSlimming می‌پردازد. هر دو درمان غیرتهاجمی هستند، اما نتایج و مزایا/معایب مختلفی دارند.

 CryoSlimming یک درمان کاهش چربی است که از دماهای سرد برای مناطقی با چربی زائد در بدن استفاده می‌کند.CryoSlimming به بیهوشی نیاز ندارد، تنها یک ساعت در هر جلسه طول می‌کشد و جلسات آن 4-6 هفته فاصله دارند.

 CoolSculpting IceCure یک نوع از بدن‌سازی است که از پنل‌های سرد، نه دماهای سرد برای حذف چربی از مناطق هدف با یک درمان غیرتهاجمی استفاده می‌کند. کاملاً بی‌دردسر و بدون نیاز به بیهوشی است. کل فرآیند حدود یک ساعت در هر جلسه طول می‌کشد، با جلساتی که 4-6 هفته فاصله دارند.

تفاوت بین این دو درمان چیست؟

CryoSlimming از دماهای سرد برای از بین بردن سلول‌های چرب استفاده می‌کند در حالی که CoolSculpting از پنل‌های سرد استفاده می‌کند. مهم است بدانید که CoolSculpting همچنان یک روش غیرتهاجمی است، فقط مانند CryoSlimming، از cryolipolysis استفاده نمی‌کند.

CryoSlimming در مقابل CoolSculpting  کدام درمان باید انتخاب شود؟

اثبات شده است که CoolSculpting در مقابل Love Handles موثر است و می‌تواند بر روی مناطق چربی دیگر به جز شکم استفاده شود. CryoSlimming به مناطق مشکل خاص با دماهای سرد هدف گذاری می‌کند، به همین دلیل این نام را دارد. این اصلی است زیرا CryoSlimming از تکنولوژی cryolipolysis به جای پنل‌های یخ‌زن استفاده می‌کند. هر دو درمان غیرتهاجمی هستند، اما CryoSlimming از دماهای سرد به جای پنل‌های یخ‌زن استفاده می‌کند.

بر اساس شواهد علمی، هیچ دلیلی برای موثر بودن CoolSculpting در طولانی‌مدت وجود ندارد، به این معناست که باید با حضور در ۳ یا ۴ جلسه با فواصل چند هفته ای، به جای از بین بردن سلول‌های چرب هنگام افت وزن، نتایج را حفظ کنید. همچنین معتبر است که CryoSlimming در طولانی‌مدت موثر است، بنابراین با تنها داشتن سه جلسه هر چهار تا شش هفته، نتایج را بیش از یک سال خواهید دید.

هنوز هم موقعیتی برای انتخاب بین یکی از آن‌ها وجود دارد. به هر حال، هر دو به عنوان گزینه‌های عالی در بین بسیاری از بیماران مختلفی که به دنبال بدن‌سازی هستند، شناخته می‌شوند. در این وب‌سایت گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید بیشتر در مورد آنها بخوانید!

تفاوت CoolSculpting با CryoSlimming در چیست ؟

CryoSlimming با CoolSculpting  کدام درمان را انتخاب کنید؟

در نهایت، معروف است که CryoSlimming یک گزینه بهتر از CoolSculpting است. CryoSlimming از تکنولوژی cryolipolysis برای هدف‌گذاری مناطق مشکل با دماهای سرد به جای استفاده از پنل‌های یخ‌زن مانند CoolSculpting استفاده می‌کند.

با CryoSlimming، شما با ۳ یا ۴ جلسه با فواصل چند هفته ای روبرو خواهید شد در مقایسه با نتایج CoolSculpting که مدت زمان اثربخشی آن کمتر است. هنوز هم فرصت انتخاب یکی از این درمان‌ها وجود دارد، اما بهتر است قبل از تصمیم‌گیری، در مورد گزینه‌های دیگر موجود در این وب‌سایت بیشتر بخوانید.

مزایای CryoSlimming

مزایای CryoSlimming شامل تنظیم پوست گشاده، کاهش خطوط کشیدگی و چربی اضافی در بازوها، شکم یا پاها است. CryoSlimming همچنین برای مردان مؤثر است که چربی اضافی در ناحیه شکم دارند که ممکن است منجر به مشکلات سلامتی شود.

فرآیند CryoSlimming شامل استفاده از یک دستگاه مشابه به یک دستگاه مکنده بر روی ناحیه‌هایی است که تحت تأثیر پوست گشاده یا بافت چربی قرار دارند. این به دستگاه امکان می‌دهد بافت چربی اضافی را بیرون کشیده و از بدن حذف کند و اندازه آن را کاهش دهد. نتایج پس از چند جلسه CryoSlimming قابل مشاهده هستند و نتایج به مرور زمان بهتر می‌شوند.

اصلی ترین تفاوت CoolSculpting با CryoSlimming

شاید مهم‌ترین تفاوت بین CryoSlimming و CoolSculpting این است که CryoSlimming از سردی برای حذف سلول‌های چرب استفاده می‌کند، در حالی که CoolSculpting آن‌ها را یخ‌زده می‌کند. علاوه بر این، در CryoSlimming روش بهتری برای هدف گذاری عضلات نسبت به CoolSculpting وجود دارد که تنها بر روی سلول‌های چرب هدف گذاری می‌کند. با این حال، با CoolSculpting، درمان معمولاً هدف‌مندتر است و به نتایج بهتری منجر می‌شود.

از نظر کارایی و اثربخشی، CryoSlimming به عنوان یک روش موثر برای حذف سلول‌های چرب بدون جراحی اثبات شده است. علاوه بر این، این یک روش غیرتهاجمی است که تنها نیاز به چند جلسه دارد تا نتایج خوبی حاصل شود.

CryoSlimming و CoolSculpting این دو درمان تنظیم اندام بدن به عنوان جدیدترین نوآوری در حذف چربی بدون جراحی به شدت محبوب شده‌اند. با این حال، چه تفاوتی بین CryoSlimming و CoolSculpting وجود دارد؟

به طور خلاصه، CryoSlimming بر اساس cryolipolysis، یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های حذف چربی بدون جراحی است. CoolSculpting بر اساس یک پروتکل کمی متفاوت به نام Cool Sculpting است که به جای ساده خنک کردن سلول‌های چرب، آن‌ها را یخ‌زده می‌کند. برای مقایسه بین دو تکنولوژی و دلایلی که ممکن است یکی را بر دیگر انتخاب کنید، ادامه بخوانید.

CryoSlimming چیست ؟

کرایوسلیمینگ یک تکنیک غیرجراحی جدید است که سلول‌های چربی را منجمد کرده و برای افرادی که نمی‌خواهند از جراحی تهاجمی برای حذف چربی بدن استفاده کنند، بهبود تناسب بدن و بازسازی پوست را فراهم می‌کند. این تکنیک ابتدا به عنوان جایگزینی برای لیپوساکشن با لیزر توسط دکتر دیوید مک‌دنیل ابداع شد، که یکی از اولین افرادی بود که از لیزرها به تنهایی برای تنگ کردن پوست و از بین بردن چین و چروک استفاده کرد.

CryoSlimming چگونه کار می کند ؟

کرایوسلیمینگ از یک اپلیکیتور خاص و دارای اختراع استفاده می‌کند که به دمای -8˚C (17.6˚F) خنک می‌شود و به بدن فشرده می‌شود. این اپلیکیتور قادر است سلول‌های چربی را منجمد کند، در حالی که بافت‌های دیگر را سالم نگه می‌دارد. به دلیل اینکه اپلیکیتور تنها منطقه مورد هدف را برای 45 دقیقه یخ می‌زند، ناراحتی و زمان بازگشت به حالت نرمال حداقل است.

فواید CryoSlimming

کرایوسلیمینگ ابتدا به عنوان جایگزین موقت برای لیپوساکشن برای افرادی طراحی شد که شرایط مناسبی برای جراحی با لیزر نداشتند. با این حال، ثابت شده است که این روش همچنین موجب کاهش دائمی سلول‌های چربی می‌شود. این به ویژه برای افرادی که با مناطق مشکل‌داری مانند کمرهای عشق، گوشهای موکب، چربی پشتی و چربی زیر سینه روبه‌رو هستند، مفید است.

کرایوسلیمینگ برای زنانی که می‌خواهند پوست خود را بدون نیاز به بیهوشی عمومی یا زمان برای بازگشت به حالت عادی تنگ کنند، ایده‌آل است. همچنین، هزینه‌ای کمتر از گزینه‌های دیگر برای حذف چربی مانند لیپوساکشن دارد.

CoolSculpting چیست ؟

کول‌اسکالپتینگ به وسیله یک اپلیکیتور ویژه که پوست را به دمای -8 درجه سانتی‌گراد (17.6 درجه فارنهایت) خنک می‌کند، کار می‌کند. در حالی که برخی احساس می‌کنند که این روش ممکن است کمتر مؤثر از نظر مرگ سلولی باشد و دیگران ادعا می‌کنند که سلول‌های چربی هنگام خنک شدن مرگ نمی‌کنند، اما ثابت شده است که کول‌اسکالپتینگ در کاهش دائمی چربی مؤثر است. این به ویژه برای افرادی که با مناطق مشکل‌داری مانند کمرهای عشق، گوشهای موکب، چربی پشتی و چربی زیر سینه روبه‌رو هستند، مفید است.

مزایای CoolSculpting

مزایای کول‌اسکالپتینگ شامل عدم نیاز به زمان بی‌کاری است زیرا درمان با درد یا بی‌احساسی همراه نیست. شما همچنین می‌توانید بلافاصله پس از انجام درمان به فعالیت‌های روزمره خود بازگردید بدون هیچ مشکلی.

روش انجام CoolSculpting

کول‌اسکالپتینگ از یک اپلیکیتور ویژه استفاده می‌کند که سلول‌های چربی را منجمد می‌کند و بافت‌های دیگر را سالم نگه می‌دارد. این فرایند غیرجراحی است و تنها حدود یک ساعت زمان می‌برد. اپلیکیتور از دو پنل خنک‌کننده تشکیل شده است که به چربی در هر دو طرف منطقه‌ای که نیاز به تغییر شکل دارد، مانند کمرهای عشق یا بازوهای بالایی، هدفمند می‌شود.

شما باید تفاوت را حداقل سه هفته پس از یک جلسه کول‌اسکالپتینگ توجه کنید، اما برای بهترین نتایج ممکن است نیاز به چند جلسه باشد. توصیه می‌شود که این روش را هر چهار تا شش ماه برای نتایج بهینه تکرار کنید.

 تفاوت CryoSlimming با CoolSculpting در چیست ؟

اختلاف بین کرایوسلیمینگ و کول‌اسکالپتینگ چیست؟ در حالی که هر دوی این‌ها جدیدترین روش‌های حذف چربی غیرجراحی هستند، اما بر اساس فناوری‌های متفاوتی عمل می‌کنند. در حالی که کرایوسلیمینگ سلول‌های چربی را منجمد می‌کند، کول‌اسکالپتینگ از طریق منجمد کردن بافت چربی عمل می‌کند.

همانطور که می‌بینید، مزایای هر فناوری با یکدیگر بسیار متفاوت است، به همین دلیل مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و یک درمان را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را برای نیازهای منحصر به فرد خودتان به همراه داشته باشد. اگر آماده هستید بیشتر در مورد کرایوسلیمینگ یا کول‌اسکالپتینگ بدانید، امروز با ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *