مقالات تخصصی, لیزر

جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

امروزه دستگاه های لیزر رفع موهای زائد جزو فناوری های محسوب می شوند که به انسان کمک می کنند به صورت دائمی موهای زائد خود را از بین ببرد . استفاده از دستگاه های لیزر با گذشت زمان بیشتر می شود و بر تعداد طرفداران آن افزوده می گردد چرا که دردسر های روش های قدیمی رفع موهای زائد یا تیغ ، موبر ، وکس و …. را ندارد  . در نتیجه افراد مایل هستند تا جهت نرمی و لطافت پوست خود و رهایی از شر موهای زائد به صورت دائمی از دستگاه های لیزر رفع موهای زائد استفاده نمایند به همین خاطر خرید یک دستگاه لیزر کارآمد و با کیفیت می تواند برای شما در کلنیک یا مرکز زیباییتان بسیار سود آور باشد . به همین خاطر ما در این مبحث قصد داریم جهت آشنایی با جدید  دستگاه های لیزر موجود در بازار ایران اطلاعتی را خدمت شما عزیزان قرار دهیم تا شما بتوانید هم با آن ها آشنا شوید و همین طور اگر مایل به خریداری هستید بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید . در نتيجه با تیم تخصصی ورنا طب همراه باشید تا به اطلاعات مفیدی دست یابید .

نحوی عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد  :

 به صورت خلاصه و ساده ، لیزر مو های زائد با تبدیل نور پرتوی لیزر به گرما کار می کند . نور به رنگدانه (ملانین) در مو جذب می شود . رنگدانه تیره نور را جذب می کند و آن را به گرما تبدیل می نماید . سپس گرما بر روی فولیکول های مو تأثیر می گذارد تا از رشد مو جلوگیری کند . برای از بین بردن فولیکول مو ، لامپ فولیکول مو که در آن خون مو ها با رشد اکسیژن فراهم می گردد ، باید نابود شود و همچنین حذف سلول های بنیادی که مسئول باز سازی موها هستند نیز باید نابود گردد . برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید به دمای حدود ۷۰ درجه نیازمند می باشید . عملکرد لیزر مو های زائد یک امر بسیار ساده و قابل درک می باشد . مو های تیره تر و ضخیم تر ، رنگدانه بیشتری را در خود نگه می دارند و باعث جذب نور بیشتری می شوند . به همین دلیل مهم است که مو های خود را قبل از لیزر کردن ، موم نکنید و یا آن ها را پاکسازی نکنید ، زیرا اگر مو در پوست وجود نداشته باشد ، راهی برای درمان لیزر با آن وجود ندارد .

  دستگاه های لیزر موهای زائد :

همان طور که پیش تر نیز گفته شد ما در این مبحث قصد داریم به بررسی و معرفی جدید ترین دستگاه  لیزر موهای زائد بپردازیم در نتیجه در ادامه با تیم ورنا طب همراه باشید .

دستگاه ليزر كيوسوييچ پيكوشور :

این دستگاه جزو یکی از جدید ترین دستگاه های رفع هر گونه تاتو روشن و نیره می باشد که در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه گردید . از آنجایی که امروزه جوانان بسیار به انجام تاتو علاقه مند شده اند به همین خاطر وجود یک دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور برای هر کلنیکی واجب است چرا که افراد زیادی هستند که مایلند تاتو ی خود را پاک نمایند و همان طور که گفته شد این دستگاه هر گونه تاتو تیره یا روشنی را پاک می کند به همین خاطر می تواند بسیار سود آور و مفید واقع شود .

برای خرید این دستگاه با قیمت تضمین شده وارد لینک زیر شوید

دستگاه ليزر كيوسوييچ پيكوشور

روش کار دستگاه کیوسوئیچ پیکوشور :

دستگاه ليزر كيوسوييچ پيكوشور

این دستگاه دارای تکنولوژی ترکیبی پیکوشور پیکوسکند می باشد که با استفاده از روش پیلینگ کربن یا همان کربن تراپی که توسط ژل مخصوص این دستگاه انجام می شود باعث از بین بردن کک و مک ها و در نتیجه روشن تر کردن پوست می گردد . این دستگاه با عرض شات کوتاه  و قدرت پالس بالا در مدت زمان کوتاهی وارد پوست می گردد و بر اساس طیف رنگی پوست با طول موج های متفاوت می تواند کمک کند تا تاتو پاک گردد در نتیجه از آنجایی که می تواند عمل پاک کردن تاتو را موفقیت آمیز انجام دهد می تواند لک های تیره ی پوستی را نیز کاهش دهد و به روشن تر شدن پوست کمک نماید .

طول موج های دستگاه کیوسوئیچ :

این دستگاه شامل ۴ طول موج متفاوت می باشد که هر کدام عملکردی را بر عهده دارند . از بین بردن تاتو های روشن ، حذف تاتو های تیره تر و در طیف رنگی های مختلف ، کربن تراپی و حذف لک و کک و مک ، جوان سازی پوست و حذف تاتو های مشکلی عملکرد هایی می باشند که توسط طول موج های این دستگاه صورت انجام می پذیرد . این دستگاه با توجه به عملکرد های ویژه که دارد هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند و شما می توانید با خیال راحت و بدون گذراندن دوره ی لقاهت مشکلات پوستی خود را رفع نمایید چرا که این دستگاه علاوه بر پاک کردن تاتو روشن و تیره به  از بین بردن کک و مک و در نتیجه روشن تر شدن پوست و از بین بردن واریس و رگ های خونی کمک می نماید .

اقلام همراه دستگاه کیوسوئیچ پیکوشور   :

4 لنز با طول موج های ۱۰۶۴  نانومتر ، مخصوص حذف تاتو های مشکی و تیره ، ۱۳۲۰  نانومتر مخصوص  روشن سازی پوست ، کربن تراپی (پیلینگ کربن) ، ۵۳۲  نانومتر ، مخصوص حذف تاتو ابرو و طیف رنگی روشن و ۷۵۵ نانومتر ،  مخصوص جوان سازی ، حذف لک ، حذف بعضی از طیف های رنگ تیره پوست

۱ عدد ژل کربن ۸۰ میلی لیتر

کابل مخصوص برق

شلنگ مخصوص آب بندی و تنظیمات اولیه دستگاه

۱ عدد عینک اپراتور

 عدد عینک کلاینت

پدال مخصوص شات زدن

۱ عدد بدنه دستگاه

۱ عدد هندپیس

دفترچه راهنما

دستگاه لیزر تیتانیوم ۱۲۰۰ وات ۲۰۲۲ :

این دستگاه جهت از بین بردن کلیه ی موهای زائد در تمام نقاط بدن و جوان سازی پوست طراحی و تولید گردیده . این دستگاه دارای سه سری لیزر می باشد که لیزر بار این دستگاه کوگرید آمریکا می باشد . در مورد توان است دستگاه می توان گفت که ۱۲۰۰ وات توان دارد اما اگر بخواهیم توان خروجی کلی این دستگاه را بدانیم ۳۶۰۰ می باشد و مناسب هر ۶ نوع پوستی که در دنیا وجود دارد است . این دستگاه دارای خننک کننده با چیلر داخلی و فیلتر مناسب خنک کننده آب و هوا می باشد . صفحه ی نمایش این دستگاه دارای ۲۴ رنگ ، ۴k  و گواهینامه سی ای آ اروپا اف دی ا  آمریکا و ایزو ١٣ می باشد ‌‌.

برای خرید این دستگاه با قیمت تضمین شده وارد لینک زیر شوید

دستگاه لیزر تیتانیوم 1200 وات 2022 اصل

بهترین دستگاه رفع مو های زائد :

بدون شک اگر بخواهیم به یکی از بهترین و موثر ترین تکنولوژی های حاضر جهت رفع موهای زائد اشاره نماییم دستگاه لیزر تیتانیوم ۱۲۰۰ وات ۲۰۲۲ یکی از آن هاست چرا که نه تنها برای رفع موهای زائد عنوان پوست مناسب است بلکه جهت جوان سازی پوست نیز مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیرات فوق العاده ای دارد . این دستگاه به دلیل طراحی عالی و اصولی کار را برای کاربران راحت نموده و داری دو سری هندپیس کاملا مجزا می باشد . به صورت کلی می توان گفت این دستگاه با متمرکز کردن پرتو های نوری  به صورت کامل تری می تواند به فولیکول های مو اثر کند و آن ها را از بین ببرد به طوری که رشد مجدد موها را از بین برده یا کاهش داده است .

۶ ویژگی برتر دستگاه لیزر تيتانيوم ۱۲۰۰ واتت ۲۰۲۲ :

۱ – این دستگاه بر خلاف دستگاه های قدیمی که دارای یک طول موج بودند شامل سه طول موج با عملکرد های متفاوت و نام های  الکس ، دایتا و ان دی ای می باشد ‌ .

۲ – این دستگاه با برخورداری از سطح مقطع کاملا مناسب برای تمامی نقاط بدن حتی فاصله ی بین لب و بینی نیز مناسب است .

۳ – سومین ویژگی دستگاه تیتانیوم شدت جریان آن می باشد و یا به زبان علمی تر فلوئنس دستگاه . این شدت جریان به شما کمک می کند تا بتوانید عمق نفوذ بهتری داشته باشید ، این شدت انرژی در دستگاه لیزر تیتانیوم ۱۲۰۰ وات ۲۰۲۲  قابل تغییر می باشد .

۴ – وقتی توان خروجی دستگاه بین ۳۰ تا ۴۰ درصد باشد یعنی شما دستگاه خوبی خریداری نموده اید که در مورد دستگاه لیزر تيتانيوم ۳۵ درصد می باشد که به معنای بهره وری کاملا قابل قبولی می باشد .

۵ – ویژگی پنجم میزان توان دستگاه می باشد که این توان چگونه سنجیده می شود ، که توجه به توان طولی و توان عرضی یک دستگاه این میزان به دست می آید . وقتی شما داخل دستگاه را نگاه می کنید خطوطی را می بینید که بهم وصل هستند ولی در واقع نقطه هایی هستند که هر کدام ۵ وات توان دارد و وقتی کنار هم قرار می گیرند می شود ۱۰۰ وات که این نقطه ها در ۱۲ خط قرار می گیرند که می شود ۱۲۰۰ وات توان دستگاه ، پس وقتی داخل دستگاه را نگاه می کنید ۱۲ خط وجود دارد که توان دستگاه را نشان می دهد .

۶ – ویژگی ششم این دستگاه که جزو یکی از مهم ترین دلایل خرید این دستگاه می باشد وجود یک سیستم خننک کننده در دستگاه است که درد مراجع را به صفر می رساند و از سوختگی بافت حین کار جلوگیری می کند .

دستگاه لیزر تيتانيوم ۱۶۰۰ وات ۲۰۲۲ :

دستگاه لیزز تیتانیوم ۱۶۰۰ وات ۲۰۲۲ دارای سه طول موج می باشد که شامل

طول موج دایو ۸۰۸ نانومتر

طول موج الکس ۷۵۵ نانومتر

طول موج اندیاگ  ۱۰۶۴ نانومتر

می شود و این طول موج ها به صورت نیمه هادی وارد پوست می شود و رنگدانه های موجود در فولیکول های مو را هدف قرار می دهند و در نتیجه با تولید گرما باعث از بین رفتن مو های زائد به صورت دائمی می گردد  .  می توان گفت که دستگاه ليزر تيتانيوم ۱۶۰۰ وات گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشد چرا که سه طول موج متفاوت در این دستگاه عملکرد دستگاه را به بهترین شکل ممکن در آورده است . این دستگاه دارای سیستم خنک کننده می باشد که میزان درد مراجع را کاهش می دهد و پمپ آب این دستگاه ساخت کشور ایتالیاست که می توان به عنوان یکی از حسن های خوب این دستگاه از آن یاد کرد . عمر این دستگاه به دلیل وجود فیلتر دوگانه بالاست و از دیگر مزیت های این دستگاه محسوب می شود  .

برای خرید این دستگاه نیز کافیست عبارت دستگاه لیزر تیتانیوم 1600 وات را جستجو نمایید

 دستگاه لیزر ناب وی Co2 :

این فناوری از میکروپرتوهای انرژی لیزر برای نفوذ و تجزیه بافت پوست استفاده می کند که از طریق اپیدرم پرتو لیزر به سمت درم هدف قرار می‌گیرد و زخم‌های کوچکی را در سراسر آن ایجاد می‌کند و بدون آسیب رساندن به بافت های اطراف بدن شما به طور طبیعی بهبود می یابد و در طول این فرآیند، بافت جدید و سالمی برای جایگزینی ایجاد می کند . مناطق آسیب دیده که تحت درمان قرار گرفته اند. اسکارها باید رنگ روشن تری داشته باشند و بافت پوست شما یکنواخت تر خواهد بود و هیچ زخم قابل مشاهده ای باقی نمی گذارد . این دستگاه دارای ۵ حالت عملیاتی مختلف است که می تواند نیازهای مختلف درمانی را برآورده کند . این دستگاه جهت از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک ، بهبود بافت پوست ، سفت شدن پوست صورت و گردن ، کاهش اندازه منافذ ، کاهش رنگدانه های ناخواسته ، کاهش لکه های پیش سرطانی خورشید و بهبود ظاهر اسکار ها می شود . این دستگاه بر پایه ی لیزر ۱۰۶۰۰ نانومتری دی اکسید کربن کار می کند و توان خروجی آن ۷۰ وات می باشد  .

جمع بندی مطالب  :

با توجه به آنچه گفته شد شما با جدید ترین دستگاه  لیزر موهای زائد که شامل کیوسوئیچ پیکوشور  ، تیتانیوم ۱۲۰۰ وات ۲۰۲۲ ، تیتانیوم ۱۶۰۰ وات ۲۰۲۲ و می شود آشنا شدید و در مورد ویژگی ها و عملکرد های آن ها اطلاعات کافی کسب نمودید در نتیجه چنانچه مایل هستید بهترین  ، با کیفیت ترین و به روز ترین دستگاه لیزر رفع موهای زائد را همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش خریداری نمایید با تیم تخصصی ورنا طب ارتباط حاصل نمایید تا دستگاهی اصل و با کیفیت را در اختیار داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *