اطلاعیه ها

خدمات تعمیرات دستگاه هایفوتراپی

امروزه با پیشرفت علم و فناوری روش های زیادی به وجود آمده تا بشر به آروزی دیرینه ی خود یعنی جوانی و زیبایی دست یابید یکی از این تکنولوژی های جدید و فوق العاده کار آمد دستگاه هایفوتراپی می باشد که با استفاده از امواج اولتراسوند کار می کند . عملکرد این دستگاه در جهت جوان سازی و لیفت می باشد . امواج التراسوند در لایه های پوست موجب می شوند دمای ناحیه ی مد نظر افزایش یابد و در نتیجه ی این افزایش دما سلول های پوستی را وادار به ساخت کلاژن نمایند که پروتینی می باشد که به حفظ جوانی و شادابی پوست کمک می کند و در نتیجه ی این افزایش ساخت کلاژن پوست افراد عاری از چین و چروک می شود و حالت جوانی و ارتجاعی بودن خود را مجدد کسب می کند  . با تمام آنچه گفته شد و کاربرد های فراوان این دستگاه و طرفدارن زیادی که دارد یک منبع درآمد خوب برای کلنیک ها و مراکز درمانی محسوب می گردد که گاهی امکان دارد در عملکرد این دستگاه ایراداتی حاصل شود و یا به طور کامل از کار بیافتد در نتیجه در چنین زمان هایی ما به دنبال بهترین شرکتی که خدمات تعمیرات دستگاه هایفوتراپی را ارائه می دهند می گردیم ، در همین راستا ما امروز در کنار شماییم تا یکی از بهترین شرکت های مجاز تعمیر دستگاه هایفوتراپی را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم .

مرکز مجاز تعمیرات دستگاه هایفوتراپی :

همان طور که پیش تر نیز ذکر شد گاهی امکان دارد که در عملکرد دستگاه هایفوتراپی کلنیک یا مرکز زیبایی شما اختلالاتی حاصل گردد و یا به طور کامل از کار بیافتد در چنین شرایطی باید به دنبال بهترین و معتبر ترین شرکت خدمات تعمیرات دستگاه هایفوتراپی باشید که از تکنسین های با تجربه و حرفه ای برخوردار است . در همین راستا پیشنهاد ما به شما مرکز معتبر و بزرگ وارد کننده ، فروش و تعمیرات کلیه ی تجهیزات پزشکی و زیبایی ورنا طب می باشد که در این زمینه سال های زیادی است که فعالیت می کند و همواره با ارائه ی بهترین خدمات از جمله قیمت دهی منصفانه ، گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نماید . در نتیجه چنانچه مایل هستید کاملا اصولی در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل فعلی دستگاه هایفوتراپی خود را توسط تکنسین های ماهر و با تجربه بر طرف نمایید همین الان با کارشناسان  ما تماس حاصل فرمائید تا در این زمینه اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند و بدون اتلاف وقت بهترین تکنسین را به محل اعزام نمایند .

نگهداری از دستگاه هایفوتراپی :

با توجه به قیمت بالایی که محصولات پزشکی و زیبایی دارند اصل اول هر کلنیک و یا مرکز درمانی و زیبایی مراقب از تجهیزات آن مرکز می باشد ، به همین خاطر ما در این مبحث به نکاتی که باید در زمان نگهداری و جهت جلوگیری از خرابی دستگاه هایفو انجام دهید اشاره نماییم  در نتیجه با ما همراه باشید . اولین نکته که باید به آن دقت نمایید این است که محل مورد نظر که دستگاه هایفو در آن قرار دارد را از گرد و غبار دور نگه دارید چرا که امکان دارد این ذرات وارد دستگاه هایفو گردد و در عملکرد  آن اختلال ایجاد نماید . به عنوان نکته ی بعدی دقت کنید اگر در مناطق گرمسیر هستید ، گرما باعث تبخیر سریع تر آب درون کارتریج و باد کردن گلس روی کارتریج می شود ،  لذا مراقبت و سرویس دوره ای سطح آب کارتریج و سرویس هایفو را جدی بگیرید . با توجه به آنچه گفته شد بهترین کار این است که قبل از اختلال و ایجاد مشکل برای دستگاه هایفوتراپی با یک مرکز تعمیرات مجاز دستگاه هایفوتراپی هماهنگ شوید و کالبیراسیون و سرویس دوره ای دستگاه زیبایی خود را به صورت ماهانه و یا چند ماه یک بار از مرکز بخواهید . در همین راستا می توانید با ما تماس حاصل فرمائید تا این مهم را به بهترین شکل ممکن برای شما به انجام برسانیم .

ویژگی های مرکز تخصصی تعمیرات دستگاه هایفوتراپی ورنا طب :

۱ – ارائه ی خدمات تعمیرات دستگاه هایفوتراپی به صورت سریع و جلوگیری از هر گونه اتلاف وقت

همان طور که می دانید دستگاه هایفوتراپی یکی از راه های کسب درآمد خوب  برای کلنیک و یا مرکز زیبایی می باشد و چنانچه به موقع و سریع تعمیر نگردد ممکن است خسارت های مادی و غیر مادری را از جمله از بین رفتن اعتبار آن مرکز به کلینیک شما وارد نماید در نتیجه تیم تخصصی ورنا طب با برخورداری از شعبات فعال در سراسر تهران و حومه تنها بعد از تماس شما در سریع ترین حالت ممکن نزدیک ترین سرویس کار به محل اعزام می گردد .

۲ – ارائه ی خدمات تعمیر در محل :

یکی دیگر از ویژگی های مرکز فروش و تعمیرات کلیه ی تجهیزات پزشکی و زیبایی ورنا طب انجام تعمیرات در محل می باشد در نتیجه چنانچه دستگاه شما قابل حمل نیست ما می توانیم به محل کار شما بیایم و مشکل را برطرف کنیم .‌

۳ – ارائه ی مشاوره رایگان

تیم تخصصی ورنا طب می تواند در زمینه ی خرید و یا تعمیر دستگاه هایفو شما اطلاعات زیادی را در اختیارتان قرار دهد . در نتیجه چنانچه از زمان گارانتی دستگاه شما گذشته نگران نباشید و با ما تماس حاصل فرمائید  .

۴ – برخورداری از بهترین پرسنل با دقت و مهارت بالا

تعمیرات تجهیزات زیبایی به دلیل برد های بسیار حساسی که دارند ، نیازمند مهارت و تجربه ی بالایی در تعمیرات هستند . بهترین مهندسین در ورنا طب یک جا جمع شده اند تا مهارت و دقت خود را برای عیب یابی و تعمیر تخصصی انواع هایفو ارائه دهند .

۵ – ضمانت اصالت قطعات و خدمات  :

با توجه به اینکه امروزه در بازار ایران قطعات تقلبی و فیک زیاد شده است اما مجموعه ی ورنا طب این تضمین را به شما می دهد که از قطعات اصل و با کیفیت در تعمیر دستگاه هایفو شما استفاده نماید .

تعمیر انواع دستگاه هایفوتراپی :

همان طور که گفته شد تیم تخصصی ورنا طب با برخورداری از بهترین پرسنل کاردان ، ماهر و با تجربه ی کاری حداقل ۱۰ سال قادر است به صورت تضمینی ایرادات حاصل در هر گونه از مدل های دستگاه هایفوتراپی را برطرف نمیاد . در نتیجه نگران خرابی دستگاه هایفو  خود نباشید چرا که تکنسین های ما قادر هستند هر گونه خرابی دستگاه هایفو از مدل های مختلف را برطرف نمایند .

ایرادات شایع دستگاه هایفوتراپی  :

خرابی دستگاه های زیبایی ممکن است گاهی فنی و گاهی نیز نرم افزاری باشد ولی عمده مشکلات و اختلالات دستگاه های زیبایی مربوط به قطعات الکترونیکی در قسمت های مختلف آن هاست که در زیر به چند مورد اشاره می کنیم .

خرابی شارژر کارتریج هایفو

خرابی مانيتور هایفو

خرابی پاور دستگاه هایفو

خرابی هندپیس دستگاه

شات نزدن دستگاه هایفو

تعیین میزان آب کارتریج هایفو

 خرابی کالیبراسیون هایفو

در نتیجه شما می توانید در صورت بروز هر مشکل و خرابی در دستگاه هایفو و یا حتی سرویس دوره ای این دستگاه با ما تماس حاصل فرمائید تا به صورت کاملا تضمین شده و با ارائه ی بهترین قیمت ها و قطعات اصل مشکلات دستگاه هایفوتراپی شما را برطرف  نماییم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *