مقالات تخصصی, هایفو

معرفی بهترین دستگاه های هایفوتراپی

بهترین دستگاه هایفوتراپی

پیری یکی از  اتفاق های قابل پیش بینی می باشد که به مرور زمان برای هر شخصی پیش می آید .ما چه بخواهیم چه نخواهیم با افزایش سن چین و چروک های متعددی روی سطح پوست ما ظاهر می گردد که قطعا هیچ کس از دیدن آن ها در آینه لذت نخواهد برد .به همین خاطر افراد همیشه به دنبال راهی بودند که بتوانند جوانی را بازیابند . با پیشرفت علم یکی از روش های که جهت جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد هایفوتراپی است . هایفوتراپی به معنای امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا می باشد که  یکی از روش های تقریبا جدید جهت لیفت و جوان سازی پوست می باشد ‌ که بدون درد و غیر‌ تهاجمی بوده و می‌ تواند جایگزین لیفت صورت شود . در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراساوند) استفاده می‌شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه‌ های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌ گیرد . منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک  تولید رشته‌ های  کلاژن می ‌شوند . کلاژن ‌ها وظیفه ‌ی استحکام بافت‌ های بدن از جمله پوست را دارند ؛ لذا این اتفاق باعث می‌ شود که پوستی سفت‌ تر و بدون چین و چروک داشته باشیم .در نتیجه و با توجه به کارایی زیاد هایفوتراپی ما  در این مبحث به معرفی بهترین دستگاه های هایفوتراپی خواهیم پرداخت.

بهترین دستگاه هایفو :

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید هایفو انجام دهید اما نمی دانید کدام یک از دستگاه ها عملکرد بهتری دارند ؟!!!جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که ما در این مبحث به معرفی بهترین دستگاه های هایفوتراپی پرداخته ایم در نتیجه فقط کافیست تا انتهای این مقاله با تیم ورنا طب همراه باشید .  همچنین شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا مشاورین ما در زمينه انتخاب بهترین دستگاه شما را یاری نمایند .

در مورد هایفو در این مقاله به صورت کامل بخوانید : هایفو چیست و نکات مهم آن چه مواردیست؟!

۱ – دستگاه هایفو اولتراپی

دستگاه اولتراپی ساخت کشور آمریکا می باشد که حدود یک‌ میلیون درمان توسط این دستگاه در دنیا انجام شده است .دستگاه اولتراپی بدون شک یکی از بهترین دستگاه های هایفو صورت در دنیا می باشد اما این دستگاه در ایران موجود نیست و شاید چند عدد در تهران موجود باشد .اما شاید شما نیز تبلیغ دستگاه اولتراپی را دیده باشید باید خدمتتان عرض نمایم که این دستگاه ها ساخت چین هستند و نمونه ی اصلی آن ها نیستند . در نظر داشته باشید با توجه به قیمت بسیار بالای دستگاه اولتراپی و همینطور مواد مصرفی آن و تحریم‌ های کشورمان منطقی است که هر جلسه درمان بیش از ۱۲ میلیون تومان هزینه داشته باشد . در نتیجه دستگاه‌های چینی «اولترا» هزینه مقرون به صرفه‌ تری خواهد داشت. به یاد داشته باشید اولتراپی تنها دستگاه هایفو آمریکایی است .

۲ – دستگاه هایفو دابلو

این دستگاه ساخت شرکت هیرونیک در کشور کره جنوبی می باشد که در ایران طرفدار های بیشماری دارد چرا که دستگاه هایفو دابلو کره جنوبی تاثیر زیادی در لیفت صورت دارد . این دستگاه چهار کارتریج مختلف دارد که می تواند سطوح مختف پوست را تحت درمان قرار دهد . یکی دیگر از مزایای این دستگاه سرعت شات بالا می باشد که مدت زمان درمان را کوتاه تر می کند . در ایران دستگاه هایفو دابلو کره ای و چینی موجود می باشد که شما می توانید کارایی هر دو را از کارشناسان فروش مربوطه جویا شوید .

۳ – دستگاه هایفو اولترا

اگر بخواهیم به یکی از معروف ترین دستگاه های چینی موجود در ایران اشاره نماییم دستگاه هایفو اولترا یکی از آن هاست . بی شک نمی توان کارایی دستگاه های هایفو چینی را نادیده گرفت چرا که قطعا دستگاه‌ های چینی از مهندسی معکوس استفاده کرده و بی‌ تاثیر نیستند در روند درمان .هزینه ی کم تر دستگاه های چینی باعث شده که درمان توسط این دستگاه مقرون به صرفه تر باشد . بسیاری از کلینیک‌ های پوست و مو در ایران نیز از دستگاه‌های چینی استفاده می‌ کنند و استفاده کنندگان نیز از نتایج بهره برده‌‌ اند‌ . با این حال هایفو اولترا جایگاهی در لیست بهترین برند دستگاه هایفو صورت ندارد . اما یک‌ نکته که باید به آن توجه کنید این است که دستگاه هایفو انقدر ها هم پیچیده نیست چرا که در ساخت این دستگاه از امواج رادیویی که در ساخت سونوگرافی مورد استفاده قرار می گیرد استفاده شده است که این امواج در سونوگرافی برای دیدن اجزای داخل بدن است اما در دستگاه های هایفو با شدت بالاتر و متمرکز تر عمل می کنند . در نتیجه انواع دستگاه‌های هایفو همگی از امواج اولتراسوند و یک تکنولوژی استفاده می کنند. و نمی‌ توان تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو را بسیار زیاد و غیر قابل مقایسه دانست .

۴ – دستگاه هایفو اولترافورمر

هایفو اولترافورمر یکی از جدید ترین تولیدات شرکت کلاسیس کره جنوبی می باشد ‌. این دستگاه علاوه بر جوان سازی جهت کانتورینگ و لاغری نیز مورد استفاده قرار می گیرد . این دستگاه برای کسب نتایج بهتر بازه‌ های مختلف کارتریج را هم برای صورت و هم برای بدن ارائه کرده است . طراحی باریک تر کارتریج‌ ها در دستگاه هایفو اولترافورمر موجب می‌ شود که اپراتور دستگاه بتواند در مناطق حساس عملکرد بهتری داشته باشد . اگر قصد انتخاب دستگاه کره ای برای جوان سازی پوست را دارید باید خدمتتان عرض کنم که دستگاه هایفو دابلو و دستگاه اولترافورمر هر دو انتخاب خوبی هستند . این دستگاه بهترین دستگاه هایفو لاغری موجود در ایران می باشد که با استفاده از کارتریج‌ های مختلف چربی‌ ها در عمق‌ های مختلف پوست را می‌ سوزاند . یکی از بهترین مزایای لاغری با هایفو این است که همزمان پوست شما نیز لیفت می‌ گردد . در نظر داشته باشید هایفو لاغری نتایج قابل توجهی مثل عمل‌ های لاغری در پی نخواهد داشت .

برای مشاهده قیمت یا خرید این دستگاه وارد صفحه ” هایفو الترا فورمر ” شوید

۵ – دستگاه هایفو هایفونیک

با افزایش استفاده روز افزون از دستگاه های هایفو در ایران تولید کنندگان داخلی نیز دست به تولید دستگاه هایفو هایفونیک زده اند  . دستگاه هایفو هایفونیک توسط شرکت لیزر نیک ایران ساخته شده است . اما ظاهر این دستگاه خبر از ساخت یک‌ بدنه ی ضعیف می دهد ‌. این دستگاه به نوعی مهندسی معکوس دستگاه کره‌ای هایفو اولترافورمر است . هایفونیک از سه کارتیج یک و نیم‌ ، سه و چهار و نیم میلیمتری برای بهبود افتادگی صورت استفاده می‌ کند . این دستگاه درد را به حداقل می رساند و در مقابل سوختگی پوست کاملا ایمن می باشد . این دستگاه در حال حاضر در کلنیک ها و مراکز درمانی متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اثر بخشی هایفو تنها به دستگاه وابسته نیست و به عواملی مانند تعداد شات مناسب  و  کیفیت کارتریج دستگاه نیز بستگی‌ دارد و این عوامل همانند کیفیت دستگاه می توانند نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار دهند . با وجود دستگاه‌ های بسیار بی‌ کیفیت هایفو در بازار ایران می‌ توانیم این دستگاه ایرانی را نیز ، در لیست بهترین برند دستگاه هایفوتراپی قرار دهیم .

۶ – دستگاه هایفو دلتا

این دستگاه نمونه اصل و مطرح در جهان ندارد و به گونه ای تنها برای ایران تولید شده است هایفو دلتا داری سه کارتریج برای صورت و دو کارتریج برای بدن است. همچنین یک کارتریج مخصوص هایفو واژینال دارد. هایفو دلتا به صورتی طراحی شده است که بتواند تمام خدمات هایفو را پوشش دهد . این دستگاه ساخت چین است و با دستگاه‌‌های اولترا نیز در یک سطح کیفیت قرار دارند . این دستگاه به دلیل داشتن هندپیس واژینال به هایفو دو بعدی معروف است . این دستگاه قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به دیگر دستگاه ها در ایران دارد و به همین دلیل شما می توانید خدمات هایفو را توسط این دستگاه با قیمت های مناسب تری دریافت نمایید . اگر بخواهیم لیست بهترین مارک دستگاه هایفو را تهیه کنیم ، هایفو دلتا و اولترا در  یک سطح قرار خواهند گرفت . زیرا تفاوت دستگاه هایفو دلتا و اولترا به اندازه‌ای نیست که بتوان یک دستگاه را نسبت به دیگری برتر و بهتر دانست .

خرید دستگاه هايفو دلتا ٢ بعدي با هندپیس واژینال

مرکز خرید مطمئن  :

با توجه به آنچه تا کنون خدمتتان عرض شد و وجود دستگاه های بی کیفیت و نا معتبر متعدد در بازار ایران بهترین کار این است که چنانچه قصد خرید یک دستگاه هایفو با کیفت و اصل را دارید همین الان با شماره تلفن های مجموعه ی درخشان و دارای مجوز ورنا طب تماس حاصل فرمائید تا در زمینه ی خرید بهترین محصول کاملا راهنمایی دریافت نمایید و با کیفیت ترین و معتبر ترین محصول را با قیمت های منصفانه خریداری نمایید . در نتیجه جهت ارتباط با ما فقط کافیست با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید  .

معرفی اصطلاحات دستگاه هایفو :

گاهی در تبلیغات با اصلاح هایی مانند دستگاه هایفو ۶ بعدی ، ۷ بعدی و یا ۱۳ بعدی مواجه می شوید که باید خدمتتان عرض کنم این ها تماما جنبه ی تبلیغاتی دارند و هیچ گونه مبنای علمی ندارد در نتیجه ما در این مبحث با اصلاح های موجود که مبنای دقیق علمی دارند اشاره می کنیم هر چه غیر این باشد را قبول نکنید و در دام تبلیغات الکی به بهانه دریافت پول بیشتر نیافتید .

دستگاه هایفو دو بعدی :

زمانی که به دستگاه یک قابلیت و یا هندپیس جدید اضافه می شود مانند هندپیس لاغری این دستگاه کاربرد چندگانه پیدا می کند به همین دلیل سازندگان نام دو بعدی را بر روی دستگاه خود می گذارند .

دستگاه هایفو لاغری :

در این نوع دستگاه امواج هایفو با عبور از سطح پوست بر روی چربی‌ های زیر پوست متمرکز می‌ شوند و با گرم شدن چربی ها آن ها را حذف می کنند . هایفو لاغری علاوه بر از بین بردن چربی پوست را نیز می‌ کشد.

دستگاه مینی هایفو :

این دستگاه ها قابل حمل هستند و در برخی از موارد با تکنولوژی اراف ترکیب شده اند . شرکت‌ های معتبر تجهیزات پزشکی هیچکدام تولید کننده مینی هایفو نیستند و تاثیرات این نوع دستگاه‌ ها نیز مشخص نمی باشد .

دستگاه هایفو واژینال :

این تکنولوژی تقریبا جدید است که جهت رفع شل شدگی و افتادگی واژن مورد استفاده قرار می گیرد .  هایفو واژینال می‌ تواند در افزایش اعتماد بنفس زنان بسیار موثر باشد .

دستگاه هایفو خانگی :

این دستگاه نیز مانند دستگاه مینی هایفو توسط برند های معتبر ساخته نشده و کارایی آن نیز معلوم نمی باشد ‌.

دستگاه هایفو کلینکال :

دستگاه‌ های هایفو کلینیکال مقابل دستگاه هایفو خانگی قرار دارند این دستگاه‌ ها برای استفاده در محیط‌ های پزشکی و کلینیکی طراحی شده‌ اند . دستگاه‌ هایی که در ابتدای مقاله بررسی کردیم همگی کلینیکال هستند .

دستگاه هایفو اسمس :

نام لایه زیرین پوست است و اصطلاح هایفو اسمس به این اشاره دارد که امواج هایفو از سطح پوست عبور می‌ کنند و روی لایه اسمس پوست تاثیر می‌ گذارند. تمام دستگاه‌ های هایفو نیز اینگونه می باشند .

نتیجه گیری بهترین دستگاه هایفو :

بهترین کار این است که اولین قدم برای شما انتخاب یک مرکز مجهز و مجاز جهت انجام هایفو تراپی باشد چرا که یک مرکز معتبر قطعا می تواند خواسته های شما را بدون پیش آمد هیچ مشکلی انجام دهد . بعد از انتخاب یک مرکز مجهز می توانید جویا شوید که دستگاه مورد استفاده آن ها از کدام برند می باشد . همان طور که توضیح دادیم دستگاه هایفو دابلو کره و دستگاه هایفو اولترافورمر کره پیشنهاد کلینیک‌ های سطح یک ایران است . اما اگر می خواهید هزینه کمتری برای درمان بپردازید دستگاه‌ های چینی نیز می توانند انتظارت شما را برآورده نمایند . در نتیجه قبل از اینکه بگوییم کدام دستگاه بهتر است میزان بودجه و مرکز درمانی خود را مشخص کنید .به طور کلی  بهترین دستگاه هایفو در جهان اولتراپی است. اما این دستگاه طبق اطلاعات وبسایت شرکت سازنده در ایران موجود نیست . ممکن است به صورت بسیار محدود در تهران موجود باشد که اگر هم این دستگاه را جایی مشاهده کردید هزینه درمان جلسه ای بالای ۱۲ میلیون می باشد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *