مقالات تخصصی, هیدروفیشیال

دستگاه تونل ال ای دی چیست و چه کاربردی دارد

تونل ال ای دی چیست

دستگاه تونل ال ای دی چیست ؟

با توجه به تغییر سبک زندگی مانند زندگی در شهر های آلوده ، رژیم غذایی نامناسب ، استرس و …. سن پوست ما از میزان عمری که گذرانده ایم بیشتر نشان می دهد و این عامل موجب می شود افراد بیش تر از پیش از روش های درمانی بدون تهاجم جوان سازی پوست جهت به دست آوردن دوباره جوانی و شادابی پوست خود استفاده نمایند . یکی از روش هایی که مزایا و کاربرد های متعدد ی دارد دستگاه تونل نور درمانی ال ای دی می باشد . تونل ال ای دی یک وسیله ی بسیار کاربردی جهت انجام نور درمانی می باشد که باعث کوچک شدن منافذ ، کلاژن سازی ، افزایش گردش خون و کاهش چین و چروک های سطح صورت می شود . در همین راستا و با توجه به اثرات دستگاه تونل ال ای دی گروه فروش کلیه ی تجهیزات پزشکی و زیبایی ورنا طب امروز در کنار شماست تا اطلاعت مفیدی را در این زمینه در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهد .

کاربرد های تونل ال ای دی :

همان طور که گفته شد این دستگاه کاربرد های فراوانی دارد چرا که می تواند منافذ باز و بزرگ سطح پوست را به حد قابل توجهی کاهش دهد ، گردش خون و تنفس پوست را نیز افزایش دهد . دستگاه نور درمانی ال ای دی یکی از قوی ترین ابزار های محرک سلول های پوستی برای ساخت کلاژن طبیعی بوده که پوستی صاف ، نرم و جوان را برای شما به ارمغان می آورد . همان طور که می دانید کلاژن پروتئینی می باشد که موجب می شود پوست جوانی و شادابی خود را حفظ نماید و کلاژن سازی در بدن ما به صورت طبیعی وجود دارد اما با گذشت سن ساخت کلاژن در پوست کاهش می یابد و همین عامل موجب پیدایش چین و چروک در پوست می شود ، زمانی که دستگاه ای ای دی این کلاژن سازی در پوست را مجدد تحریک می کند ما می توانیم شاهد تاثیرات شگرفی در سطح پوست خود شویم . وجود هفت رنگ ال ای دی این تونل به لایه های عمیق پوست شما نفوذ می کند که سبب می شود تا سلول های سالم جدید تولید شود و نشانه های پیری کم شود و همچنین گردش خون نیز افزایش یابد .

طول موج های دستگاه ال ای دی :

ما در این بخش قصد داریم به طول موج های تونل ال ای دی اشاره نماییم که شامل ۷ طول موج با ویژگی های متمایز می باشد . در نتیجه با ما همراه باشید .

 نور آبی :

رنگ آبی دستگاه ال ای دی دارای طول موج ۴۳۰ تا ۴۷۰ نانومتر می باشد که می تواند باکتری های پوست را از بین ببرد و همین عامل موجب کاهش جوش های صورت می شود . استفاده از این دستگاه موجب می شود شما بدون استفاده از دارو از شر جوش های صورت خود خلاص شوید و به دلیل کاهش باکتری های سطح پوست دیگر هیچ جوشی روی صورت شما نمایان نشود .

نور سبز :

نور سبز تونل ال ای دی دارای طول موج ۵۲۵ تا ۵۵۰ نانومتر می باشد که موجب القای حس آرامش در پوست می شود و از بین برنده ی کک و مک ، آفتاب سوختگی و کاهش لکه هایی که بر اثر افزایش سن ایجاد می شود ، می گردد . از طرفی دیگر این طول موج از دستگاه ال ای دی هایپر پگمنتیشن و یا سیاه شدگی نواحی از پوست به دلیل کاهش ملانین را درمان می کند .

نور زرد :

نور زرد در دستگاه تونل ال ای دی دارای طول موج ۵۹۰ نانومتر می باشد . نور زرد خاصیت هایی مانند کاهش قرمزی سطح پوست ، سم زدایی غدد های پوستی ، بهبود بافت و چین و چروک های پوست و افزایش دهنده ی جریان اکسیژن به پوست را دارد .

نور سفید :

این نور از دستگاه ال ای دی نیز دارای طول موج ۵۹۰ نانومتر می باشد که به برگشت حالت ارتجاعی پوست و سفت شدن سطح پوست کمک می کند . در نتیجه شما با این دستگاه می توانید شل بودن پوست خود را درمان نمایید و یا از شل شدن پوست خود جلوگیری کنید .

نور قرمز :

نور قرمز در دستگاه تونل ال ای دی دارای طول موج ۵۹۰ نانومتر است که گردش خون و کلاژن سازی در سطح پوست را افزایش نی دهد .

نور بنفش :

رنگ بنفش در دستگاه تونل ال ای دی نیز دارای ۵۹۰ نانومتر طول موج می باشد و همان طور که می دانید رنگ بنفش از ترکیب دو رنگ آبی و قرمز به وجود می آید که باعث از بین بردن آکنه و اُسکار های روی پوست می گردد .

نور آبی فیروزه ای :

رنگ ال ای دی آبی فیروزه ای دارای طول موج ۵۹۰ نانومتر می باشد که در دستگاه تونل ال ای دی برای نور درمانی باعث افزایش متابولیسم سلول های پوست شده و فعالیت آن ها را افزایش می دهد .

روش نور درمانی :

نور درمانی ال ای دی تراپی که به آنفوتو تراپی نیز گفته می شود یک روش نسبتا جدید درمانی است ، به این صورت که نوری که به فرد تابیده می شود می تواند نور طبیعی و یا طول موج خاصی از نور باشد‌ . نور خورشید به عنوان اولین منبع نور و پس از آن لیزر ها ، لامپ های فلورسنت ، لامپ های دیکروئیک (نوعی لامپ هالوژن) در نور درمانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند . این روش طبق تحقیقاتی که انجام گرفته یک روش درمانی موثر ، بدون درد ، غیر تهاجمی و بی خطر می باشد . نور درمانی در زمینه پوست و زیبایی شامل دستگاه های تونل ال ای دی امگالایت ، تونل کلسیم دار و همچنین ماسک های ال ای دی  نور تراپی می باشد .

عوارض دستگاه تونل ال ای دی :

روش درمانی ال ای دی کاملا ایمن بوده و هیچ آثاری مانند زخم یا قرمزی از خود به جای نمی گذارد . همان طور که گفته شد ال ای دی تراپی جدید ترین تکنولوژی زیبایی است که برای درمان بیشتر این دستگاه به طور ثابت و براحتی روی تخت قرار می گیرد و دیگر نیازی به نگه داشتن و استفاده از دست نیست . تکنولوژی ال ای دی بهترین روش ترکیبی با سرویس های دیگر پوستی می باشد که این دستگاه با ۷ رنگ مختلف و با کارایی های متنوع ارائه می گردد . در نتیجه جهت استفاده از این دستگاه هیچ ممنوعیتی وجود ندارد چرا که این دستگاه نه نیاز به دوره نقاهت دارد و شما می توانید مستقیم بعد از استفاده از آن به زندگی روزمره ی خود ادامه دهید و نه عوارضی برای آن ذکر شده است .

جمع بندی مطالب :

روش نور درمانی تونل ال ای دی یک روش کاملا بدون تهاجم و درد می باشد که کاربرد های بسیاری مانند کلاژن سازی در پوست ، از بین بردن چین و چروک ، کاهش منافذ باز پوست ، تغییر رنگ پوست و روشن نمودن قسمت های تیره ، کاهش دهنده و نابود کننده جوش های سطح صورت و ….. دارد . این دستگاه دارای ۷ نور قرمز ، سفید ، آبی ، بنفش ، سبز ، آبی فیروزه ای و زرد با طول موج های ۴۳۰ تا ۵۹۰ نانومتر می باشد .

برای خرید دستگاه تونل ال ای دی وارد لینک زیر شوید .

تونل ال ای دی بخور دار و کلسیم تراپی اسپافیس

تونل ال ای دی امگا لایت ۷ نور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *