مقایسه

تفاوت دستگاه هایفو اولترا با دابلو

تفاوت هایفو الترا با هایفو دیابلو

هایفو روش درمانی جوان سازی و لیفت صورت و گردن می باشد که به معنای امواج متمرکز با شدت بالا است . در این دستگاه جهت انجام پروسه ی جوان سازی از امواج فراصوت که تقریبا شبیه به امواج سونوگرافی می باشد استفاده می شود در نتیجه این روش کاملا غیر تهاجمی و ایمن است . این روش با  تحریک و افزایش تولید کلاژن در لایه های عمیق پوست ، موجب بازسازی سلول های آسیب دیده و رشد سلول های جدید در پوست می گردد . در همین راستا امروزه استفاده از این روش طرفدار های زیادی دارد و خرید یک دستگاه هایفو برای کلنیک و یا مرکز زیبایی می تواند سود زیادی را به دنبال داشته باشد . در همین راستا گروه فروش کلیه ی تجهیزات پزشکی و زیبای ورنا طب قصد دارد به تفاوت دستگاه هایفو اولترا با دابلو در این مطلب بپردازد ، در نتیجه با ما در این مطلب همراه باشید تا به اطلاعات مفیدی دست یابید ‌، چرا که با خواندن این مطالب تا انتها به تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو به طور کامل پی خواهید برد .

دستگاه هایفو دابلو :

دستگاه هایفو دابلو ساخت هیرونیک  کشور کره جنوبی می باشد ‌ . این دستگاه یکی از برترین دستگاه های هایفو موجود در بازار ایران است ، چرا که این دستگاه نه تنها کیفیت بالای دارد بلکه عملکرد مطلوبی را نیز ارائه می دهد . دستگاه هایفو دابلو جزو اولین نسل ساخت دستگاه هایفو شرکت هیرونیک می باشد . پس از دستگاه هایفو دابلو دستگاه هایفو دابلو اس به عنوان نسل دوم دستگاه های هایفو توسط این شرکت ساخته و روانه ی بازار جهانی شد ‌‌، و جدید ترین ساخت این شرکت دستگاه دابلو گلد می باشد . این دستگاه دارای لوازم مصرفی با قیمت  بالا است ، در مقابل دستگاه‌ های اولترا علاوه بر قیمت مناسب تر ، مواد مصرفی ارزان تری نیز دارند و همین عامل موجب می شود کلینیک های زیبایی خدمات هایفو را با هزینه کمتری عرضه کنند . در نتیجه می توان هزینه مواد مصرفی را اصلی‌ ترین تفاوت دستگاه هایفو دابلو و اولترا دانست . ما  در ادامه جزییات دستگاه‌ های اولترا را نیز بررسی خواهیم کرد در نتیجه با گروه فروش کلیه ی تجهیزات اصل و به روز پزشکی و زیبایی ورنا طب همراه باشید .

دستگاه هایفو اولترا  :

دستگاه اولترا در بازار نمونه های متعددی دارد چرا که توسط شرکت های مختلف چینی تولید و وارد بازار می شود . این دستگاه بر خلاف دستگاه هایفو دابلو ساخت یک شرکت بزرگ و معتبر مشخص نیست چرا که همان طور که پیش تر نیز گفته شد دستگاه اولترا توسط شرکت های متعددی ساخته و وارد بازار شده است . این دستگاه با استفاده از مهندسی معکوس از نمونه‌ های موفق ساخته شده و از تکنولوژی ساده امواج اولتراسوند بهره می‌ برد، در نتیجه دستگاه هایفو اولترا می‌ تواند خدمات هایفو را با هزینه مقرون به صرفه تری در اختیار علاقمندان قرار دهد .

دستگاه اولتراپی  :

شرکت آمریکایی مرز در سال ۱۹۰۸ در زمینه ی تولید دارو و تجهیزات پزشکی شروع به فعالیت نمود که در سال ۲۰۰۹ یک روش درمانی را جهت لیفت و جوان سازی توسط دستگاهی به بازار جهانی عرضه نمود و نام آن را اولتراپی نامگذاری نمود . دلیل این نامگذاری نیز استفاده از تکنولوژی اولتراسوند در ساخت آن می باشد . دستگاه اولتراپی اکنون بهترین دستگاه لیفت بدون جراحی در جهان می باشد اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این محصول در ایران نمایندگی فروش  ندارد . بعد از محبوبیت  بالای این دستگاه شرکت های مختلف ابتدا در کره ی جنوبی سپس در سراسر جهان شروع به تولید مهندسی معکوس این دستگاه نموده اند . آن ها نیز از تکنولوژی مشابه اولتراپی استفاده کرده و این تکنولوژی را به اختصار هایفو ( امواج متمرکز اولتراسوند ) نامگذاری کردند . شرکت هیرونیک کره جنوبی نام دابلو را بر روی دستگاه ساخت شده توسط خود گذاشت . بعد از آن در چین دستگاه های هایفو تراپی در شرکت های متعدد شروع به تولید کردند . که دستگاه های تولید شده توسط چین دابلو نامگذاری شد .

تفاوت دستگاه هایفو اولترا با دابلو  :

ما در این بخش به تفاوت های کلی این دو دستگاه خواهیم پرداخت تا شما در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید به اطلاعات زیادی در این زمینه دست یابید  .

۱ – دستگاه هایفو دابلو ساخت کشور کره جنوبی می باشد در حالی که دستگاه هایفو اولترا ساخت کشور چین است .

۲ – دستگاه هایفو دابلو ساخت شرکت هیرونیک کره جنوبی است در مقابل دستگاه هایفو اولترا یک شرکت مشخص جهت ساخت ندارد و توسط شرکت های مختلف چینی تولید و به بازار عرضه گشته .

۳ – دستگاه هایفو اولترا در مقابل دستگاه هایفو دابلو وسایل مصرفی ارزان تری دارد .

۴ – با توجه به گزینه ی پیش تر و گران تر بودن وسایل مصرفی هایفو دابلو نسبت به هایفو اولترا هزینه ی هر جلسه ی درمان با دستگاه هایفو دابلو بیشتر می باشد .

۵ – وجه تشابه این دو دستگاه تکنولوژی استفاده شده در آن ها می باشد به این صورت که هم در دستگاه هایفو اولترا و هم دستگاه هایفو دابلو از تکنولوژی امواج اولتراسوند استفاده شده است .

بهترین دستگاه هایفوتراپی  :

قطعا بهترین دستگاه هایفو تراپی دستگاهی می باشد که در کنار کیفیت قطعات بالا و ساخت عالی هزینه ی کم تر و مقرون به صرفه تری را در اختیار مشتریان قرار دهد . هرچقدر ساخت تجهیزات و دستگاه های پزشکی جدیدتر باشد مشکلات و کمبود های قبلی برطرف شده و عملکرد بهتری دارد . در نتیجه چنانچه کیفیت نهایی کار برایتان الویت دارد دستگاه هایفو دابلو را خریداری نمایید و چنانچه هزینه ی درمان کمتر برایتان در الویت است می توانید دستگاه هایفو اولترا را که ساخت کشور چین می باشد انتخاب نمایید . در هر صورت شما با انتخاب یک مجموعه ی مجاز فروش کلیه تجهیزات پزشکی و زیبایی همانند ورنا طب می توانید از اصل بودن دستگاه خریداری شده  اطمینان حاصل نمایید  .

نتیجه گیری  :

با توجه به آنچه گفته شد چنانچه مایل هستید یک دستگاه با کیفیت و اصل خریداری نمایید دستگاه هایفو دابلو را انتخاب کنید که ساخت شرکت هیرونیک کره جنوبی می باشد ، اما باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که هزینه ی درمان یک جلسه هایفو تراپی با دستگاه دابلو به دلیل گران بودن مواد مصرفی آن نسبت به اولترا بیشتر خواهد بود . اما اگر می‌ خواهید تنها  از خدمات هایفو (تکنولوژی اولتراسوند) با هزینه کمتری استفاده کنید ، دستگاه‌ های چینی با نام اولترا را انتخاب نمایید چرا که همان طور که پیش تر نیز گفته شد تکنولوژی استفاده شده در هر دو دستگاه اولترا و دابلو اولتراسوند می باشد . این دستگاه می توانند خدمات هایفو را بسیار مقرون به صرفه تر در اختیار مشتریان قرار دهند . در انتها چنانچه مایل هستید از قیمت های دقیق دستگاه های اولترا و یا دابلو آگاه شوید با شماره تلفن های کارشناسان فروش ما که در این صفحه درج گشته تماس حاصل فرمائید تا آن ها اطلاعات جامعی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهند .

برای مشاهده و خرید دستگاه هایفو الترا فورمر نیز میتوانید وارد لینک زیر شوید

( هایفو الترا فورمر )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *