مقالات تخصصی, هیدروفیشیال

ماسک ال ای دی صورت چیست

با گذشت زمان ، افزایش سن و تاثیرات عوامل محیطی و ژنتیکی متعدد پوست انسان حالت جوانی و شادابی خود را از دست می دهد . امروزه روش های زیادی وجود دارد که به انسان کمک می کنند حالت اولیه ی پوست خود را دوباره به دست آورد . دو پروتئین اساسی که در روند جوان سازی پوست تاثیر دارند کلاژن و آلاستین هستند این روش ها معمولا ساخت این دو پروتئین را در بدن فعال می کنند و همین عامل موجب می شود چنین و چروک ها برطرف گردد و پوست دوباره به حالت ارتجاعی خود باز گردد . یکی از روش های سریع که کم ترین آسیب درمانی را به جای می گذارد استفاده از ماسک ال ای دی می باشد ‌.  ‌ این روش درمانی برای مقابله با چین و چروک ، آکنه و جای زخم از سه حالت مختلف نور استفاده می کند . شما می توانید با استفاده از این ماسک ها در کمتر از یک جلسه ،  اثرات مثبت ماسک های نور درمانی LED را بر روی پوست خود مشاهده نمایید .در همین راستا ما امروز در این مطلب می خواهیم اطلاعات مفیدی را در زمینه ی ماسک های ال ای دی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم در نتیجه با گروه بزرگ فروش کلیه ی تجهیزات پزشکی و زیبایی ورنا طب همراه باشید .

ماسک نور درمانی ال ای دی چیست:

این ماسک ها عموما سه حالت کلی دارند که شامل

صورتی + قرمز = پر کننده چروک

نور آبی = پاک کننده آکنه

نور سفید  = اثرات جوان سازی مختلف

در همین راستا ما امروز در این بخش از مطالب به بررسی هر یک از این حالت های مختلف ماسک ال ای دی خواهیم پرداخت .

حالت صورتی و قرمز :

این نور از ماسک ال ای دی موجب تولید و ساخت کلاژن در پوست می شود . متخصص زیبایی جهت از بین بردن چین و چروک های اطرف چشم ، لب ها ، و یا ابرو از این حالت استفاده می کنند . از دیگر مزایای این نور کاهش التهاب و افزایش گردش خون در پوست صورت می باشد ‌. چنانچه پوست شما نیز مستعد آکنه است ، حالت های نور صورتی یا قرمز باعث می شود که غده های روغنی پوست شما در کاهش موادی که می توانند باعث آکنه مزمن شوند ، کم تر شود ، اگرچه حالت نور آبی در درمان آکنه مؤثر تر می باشد .

حالت نور آبی :

این نور در ماسک های ال ای دی با خاصیت ضد میکروبی آن شناخته می شود . این نور باعث ایجاد رادیکال‌ های  اکسیژن در پوست می شود . این نور آبی در ماسک های ال دی خاصیت پاک کنندگی منافذ را دارا می باشد و با این که باعث حذف آکنه ی صورت می شود مانند سایر روش ها بنزوئیل پراکسید یا محصولات دارویی موضعی موجب خشکی پوست نمی شود . ماسک های نور درمانی آبی بدون درد است ، بدون هیچگونه خرابی ، و در هنگام بارداری یا شیردهی نیز می توان از آن استفاده کرد و سه روز پس از درمان ، کیست های ملتهب که از قبل در زیر پوست ایجاد شدند شروع به فروکش کردن می کنند . برای اینکه ما بتوانیم با این روش به نتیجه ی مطلوب برسیم بهتر است هفته ای یک بار به مدت ۸ تا ۱۰ جلسه به صورت مداوم از این روش استفاده نماییم .‌

حالت نور سفید :

این نور سفید از دستگاه ال ای دی دارای بلند ترین طول موج نسبت به سایر نور ها می باشد به همین خاطر عمق نفوذ بیشتری دارد . از نور سفید برای انواع اثرات جوان سازی پوست از جمله سفت شدن و تقویت کننده پوست ، بهبود زخم های آکنه ، پاک کردن آسیب های ناشی از آفتاب یا لکه های تیره و کاهش التهاب استفاده می شود . در نتیجه چنانچه می خواهید سریع تر مشکلات پوستی خود را برطرف نمایید استفاده از این روش می تواند کاملا موثر باشد .

ماسک ال ای دی :

ماسک های نور درمانی ال ای دی بدون طول موج های حاوی اشعه ی ماورا بنفش اثرات زیادی همچون افزایش گردش خون ، افزایش تولید کلاژن ، درمان آکنه ، باکتری زدایی سطح پوست و بهبود وضعیت کلی پوست ایجاد می کنند . این ماسک ها می‌ توانند کاملا سریع و بدون عوارض تاثیرات زیادی را جهت جوان سازی و زیبایی در پوست ایجاد نمایند ‌.

مزایا و کاربرد های ماسک ال ای دی :

اگر بخواهیم به مزایای ماسک های الی ای دی اشاره نماییم این روش کاملا ایمن است ، خاصیت ضد آکنه دارد ، باعث بهبود گردش خون می شود ، موجب جوانی و استحکام پوست است ، و روش استفاده ی آن کاملا آسان می باشد .در کنار مزایای ماسک ال ای دی این نور ها کاربرد های متعددی نیز دارند مانند : روشن کننده پوست ، از بین بردن چین و چروک ، درمان جای جوش ، درمان آکنه ، درمان منافذ باز پوست ، درمان کک و مک و لک های تیره سطح پوست و ….

روش درمان ماسک ال ای دی :

در این روش ابتدا پزشک مورد نظر جهت باز نمودن منافذ  پوست از بخار آب داغ استفاده می کند تا کاملا منافذ سطح پوست باز شوند و اثرات محصولات پوستی که قرار است استفاده شود دوچندان گردد . بعد از انجام مرحله ی اول پزشک مورد نظر از محصولات پوستی متعددی مانند لایه بردها استفاده می کند سپس با استفاده از حالت نور مناسب ، برای رفع مشکلات منحصر به فرد بیمار از ماسک های نور درمانی ای ال دی استفاده کرده و آن را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی صورت فرد می گذارند . برای انجام هر روش درمانی بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید با توجه به مشکلات پوستی و نوع پوستتان آیا این روش درمانی مناسب شما می باشد یا خیر .

دوره ریکاوری ماسک ال ای دی :

این روش یکی از ایمن ترین روش های جوان سازی پوست می باشد که شما می توانید از آن استفاده و هیچ گونه عوارضی نیز در پی نخواهد داشت در نتیجه نیاز به ریکاوری و دوره نقاهت ندارد و شما می توانید دقیقا بعد از انجام آن به زندگی روزمره ی خود ادامه دهید .

نتیجه درمان ماسک ال ای دی :

پس از اینکه برای اولین بار ماسک ال ای دی را استفاده کردید ، می‌ توانید تغییراتی را در پوست خود مشاهده کنید . اما همان طور که پیش تر نیز گفته شد  برای دریافت نتایج کامل باید یک دوره ۸ جلسه ای را انجام دهید  و پس از آن می توانید از پوستی زیبا و شفاف برخوردار شوید .

نتیجه گیری :

ماسک ال ای دی یک روش درمانی جدید و کاملا ایمن جهت جوانسازی و بهبود وضعیت پوست می باشد که بهتر است قبل از انجام آن با پزشک خود مشورت نمایید تا کاملا مطمئن شوید این روش مناسب پوست و با مشکلات پوستی شما می باشد یا خیر . این دستگاه حاوی سه طول موج متفاوت با رنگ های قرمز  ، آبی و سفید می باشد که کاربرد های متفاوتی دارند . هزینه ی این روش نیز به عوامل متعددی بستگی دارد که شما می توانید از پزشک خود با توجه به مشکلات پوستی از آن آگاه شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *