مقالات تخصصی, لیزر, مقایسه

مقایسه عملکرد دستگاه لیزر دایود و تيتانيوم

امروزه برای از بین بردن موهای زائد دیگر استفاده از روش های قدیمی کارایی خود را از دست داد و بین افراد طرفداری ندارند . استفاده از دستگاه لیزر جهت از بین بردن دائمی موهای زائد یکی از بهترین و موثر ترین روش هایی می باشد که افراد برای خلاص شدن از شر موهای رائد خود از آن استفاده می کنند .  این روش باعث خلاصی افراد از اپیلاسیون ، تیغ ، موم ، موبر و دستگاه اپیلیدی و همچنین جوش ها و موهای زیر پوستی شده است به همین دلیل هر روزه بر تعداد طرفداران دستگاه های لیزر مو های زائد افزوده می شود . اما این روش نیز مانند خیلی از مقوله های مورد سو استفاده قرار گرفته و افراد تنها برای پرداخت پول کم تر از دستگاه هایی استفاده می کنند که نتیجه کار برای آن ها به هیچ عنوان رضایت بخش نبوده در نتیجه ما امروز به بررسی این مساله و مقایسه عملکرد لیزر دایود و تيتانيوم خواهیم پرداخت . در نتیجه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به اطلاعات مفیدی در این مقاله دست یابید .

کارکرد دستگاه لیزر دایود :

این دستگاه دارای دو طیف طول موج  دایود ۸۰۸ و الکساندرایت ۷۶۰ نانومتری می باشد و به همین خاطر مناسب عنوان پوست و طیف رنگی روشن تا تیره می باشد . طول‌ موج بلندی که دایود دارد به دلیل انرژی و قدرت نفوذ بالای آن با رنگ‌ دانه‌ های سطحی پوست منحرف نخواهد شد و مستقیم به عمق پوست وارد می شود . دستگاه دایود یکی از مناسب ترین انواع دستگاه لیزر برای پوست های برنزه و سبزه می باشد . یکی از ویژگی های برتر موجود در دستگاه دایود وجود سیستم خنک کننده می باشد این دستگاه با استفاده از تکنولوژی خنک کنندگی خود سطح پوست را سرد می کند و نه تنها درد را کاهش می دهد بلکه از سوختگی بافت نیز جلوگیری می نماید . دستگاه لیزر  دایود علاوه بر اینکه کاربرد های منحصر به فردی در زمینه زیبایی و رفع موهای زائد دارد ، در درمان بسیاری از ضایعات عروقی نیز مانند تلانژکتازی صورت ، همانژیوم‌ های مویرگی ، لکه‌های پورت واین و ورید های عنکبوتی واریسی نیز اثربخشی خود را اثبات کرده است . و از طرفی موجب تحریک ساخت کلاژن در بدن می شود که به همین خاطر در عرصه زیبایی و جوان سازی پوست یکی از بهترین دستگاه ها محسوب می گردد .

عملکرد دستگاه لیزر تيتانيوم  :

این دستگاه از دو هندپیس کاملا جداگانه و مجزا ساخته شده است که در واقع این هندپیس ها با ایجاد طول موج های قوی به فولیکول های مو حمه می کنند و به صورت هميشگی موهای زائد نقاط مختف بدن را از بین می برند . باید توجه داشت که هر کدام از این هندپیس ها برای قسمت های مختلف بدن استفاده می شوند تا مو هایی که در نواحی مختلف ضخامت های متفاوت دارند به طور کامل لیزر شوند و از بین بروند . این دستگاه سطح پوست را با استفاده از یک چیلر جداگانه که بسیار قوی می باشد  خنک نگه می دارد و همین عامل همانند دستگاه لیز دایود از درد و سوختگی بافت هنگام انجام عمل لیزر جلوگیری به عمل می آورد . ویژگی متمایز دستگاه لیزر تيتانيوم نسبت به سایر دستگاه های لیزر این است که در مدت زمان کوتاه تری وظیفه ی خود را انجام می دهد و همین عامل موجب صرفه جویی در زمان مراجعه می شود . این دستگاه یک درمان به دون درد را ارائه می دهد و برای تمامی طیف رنگی پوست از جمله پوست برنزه کاملا مناسب می باشد . دستگاه لیزر تيتانيوم قدرتمند ترین و ایمن ترین تکنولوژی لیزر موهای زائد را در خود دارد و  این دستگاه هم چنین دارای تاییدیه fda هم می باشد .

مزایای دستگاه لیزر دایود :

۱ – با استفاده از فناوری خنک کننده خطر سوختگی و درد بر روی پوست بدن هنگام انجام لیزر را کاهش می دهد .

۲ – این دستگاه دارای قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو و از بین بردن آن به طور دائم است .

۳ – درمان تاثیر گذار ضایعات عروقی

۴ – جوان سازی پوست و مو زدایی با خرید دستگاه لیزر مو های زائد نواحی مختلف بدن

۵ – درمان موثر ضایعات مرتبط به رنگدانه ها

۶ – قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه های پوستی

۷ – خنک نگه داشتن سطح پوست برای مدت زمان بسیار طولانی

۸ – سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر

۹ – عمق نفوذ بسیار بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی در پوست بیمار

جهت خرید دستگاه لیزر دایود و اطلاع از قیمت های می توانید وارد وبسایت رسمی ورنا طب شوید .

مزایای لیزر تيتانيوم  :

۱ – سیستم خنک کنندگی قوی و جلوگیری از احساس درد و سوختگی بافت حین انجام عمل لیزر

۲ – مناسب انواع پوست حتی پوست سبزه و برنز

۳ – درمان در سریع ترین حالت ممکن و کاهش تعداد جلسات درمان

۴ – از بین بردن موهای زائد بدون درد

۵ – قدرتمند ترین و ایمن ترین تکنولوژی رفع موهای زائد

۶ – دارای تاییدیه fda

۷ – قابل استفاده در تمامی نقاط بدن

۸ – برخورداری از طول موج های قدرتمند جهت نفوذ در فولیکول‌ های مو

در نتیجه چنانچه قصد خرید با کیفیت ترین دستگاه رفع موهای زائد تيتانيوم را با قیمت های استثنایی دارید با شماره تماس های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید .

خرید دستگاه لیزر با کیفیت :

با توجه به آنچه گفته شد کفیت دستگاه لیزر یک نکته ی بسیار مهم در خروجی کار و رضایت اشخاص می باشد . در نتیجه چنانچه مایل هستید بهترين و با کیفیت ترین دستگاه لیزر را با قیمت استثنایی و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله خریداری نمایید همین الان با مشاورین رایگان ما در مجموعه ی درخشان ورنا طب تماس حاصل فرمائید تا آن ها بتوانند شما را در روند خرید بهترین نوع دستگاه لیزر راهنمایی نمایند . ورنا طب یکی از بزرگ‌ ترین شرکت های وارد کننده ی کلیه ی تجهیزات پزشکی و زیبایی در تهران می باشد که دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت است و تنوع کیفیت محصولات بالایی دارد . در نتیجه می توانید وارد وبسایت رسمی ورنا طب شوید و خرید خود را نهایی کنید و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید  .

از کدام دستگاه استفاده نماییم  :

از دیر باز تا کنون افراد به دنبال راهی جهت از بین بردن موهای زائد خود با روش های گوناگون همچون تیغ ، مو بر ، اپلاسیون و …. بوده اند که هر کدام از این روش ها نه تنها موهای زائد را به صورت کامل از بین نمی برند  بلکه موجب ایجاد جوش های زیر پوستی  ، سر سیاه ، چرکی  و یا حساسیت پوست می شوند . اما امروزه دستگاه های لیزر رفع موهای زائد با بهترین کیفیت و عملکرد عالی وجود دارند که می توانند برای همیشه ما را از شر موهای زائد خلاص نمایند ،  که دو مدل از بهترین دستگاه های رفع موهای زائد که در مباحث پیشین ذکر شد دستگاه لیزر دایود و تيتانيوم می باشد که هر کدام مزایای بی شماری دارند و می توانند کاملا بدون درد شما را برای همیشه از دست موهای زائد تمامی نقاط بدنتان خلاص نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *