اطلاعیه ها

نمایندگی فروش دستگاه آراف فرکشنال با شرایط خرید عالی

همان طور که می دانید میزان اثر بخشی یک روش درمانی مانند آراف ، میکرونیدلینگ و ….. علاوه بر اینکه به تجربه و نحوی عملکرد درمانگر بستگی دارد به نوع و کیفیت دستگاه مورد استفاده نیز بسیار وابسته است . در نتیجه برای اینکه بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم باید به دنبال خرید با کیفیت ترین دستگاه آراف فرکشنال باشیم . در همین راستا ما امروز در کنار شما هستیم تا یکی از بهترین نمایندگی فروش دستگاه آر اف فرکشنال را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم

. عملکرد روش زیبایی درمانی آراف بر پایه ی امواج بی خطر رادیویی ( همان امواج به کار رفته در سونوگرافی ) که کاملا بدون ضرر می باشد استوار است و  عملکرد مثبتی را در زمینه ی از بین بردن چین و چروک های صورت و همچنین لیفت صورت از خود به جای گداشته ، در همین راستا و به دلیل طرفداران زیادی که در تمامی نقاط جهان دارد خرید دستگاه آراف فرکشنال با کیفیت می تواند برای کلنیک یا مرکز درمانیتان بسیار سودمند باشد .

نمایندگی مجاز فروش دستگاه های آر اف فرکشنال  :

ورنا طب یکی از با تجربه ترین و منصف ترین شرکت های وارد کننده و فروش کلیه ی انواع دستگاه های اصل آراف  فرکشنال در ایران می باشد که همواره در تلاش است با ارائه ی قیمت دهی منصفانه و خدمات با کیفیت رضایت مشتریان خود را جلب نماید  . این مجموعه علاوه بر خدمات رسانی متعهدانه تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله ارائه می دهد . ورنا طب نمایندگی فروش انواع دستگاه های آر اف فرکشنال  با بهترین اثر دهی آماده خدمت به تمام کسانی است که در حوزه تجهیزات زیبائی و پزشکی  فعالیت می نمایند .‌ در نتیجه چناچه مایل هستید خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید می توانید به راحتی با شماره تماس های کارشناسان ما که در این صفحه درج گشته تماس حاصل فرمائید  . بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان مجموعه ی مجاز فروش کلیه تجهیزات پزشکی و زیبایی موجب می شود به مشتری دائمی ما تبدیل شوید  .

فروش انواع دستگاه فرکشنال با بهترین قیمت

همان طور که می دانید دستگاه آراف عنوان مختلفی دارد و عواملی مانند کیفیت ساخت ، کشور سازنده ، متریال به کار رفته و …. موجب می شود قیمت های متفاوتی نیز داشته باشند و از طرف دیگر تغییر مداوم قیمت های دلار موجب گشته نتوان بر هر کدام از انواع دستگاه های آراف فرکشنال یک قیمت ثابت را در نظر گرفت در همین راستا چنانچه مایل هستید از قیمت های دقیق خرید دستگاه آراف فرکشنال مطلع شوید می توانید به راحتی با کارشناسان ما در مجموعه ی درخشان ورنا طب تماس حاصل فرمائید  تا با توجه به دستگاه مد نظرتان هم راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند و همچنین از قیمت های دقیق نیز با خبر شوید . اما این نکته را نیز بهتر است در این مبحث عنوان نماییم که بی شک یکی از بارزترین ویژگی های نمایندگی فروش دستگاه آراف فرکشنال ورنا ارائه ی قیمت های منصفانه در کنار کیفیت کاری بالا می باشد . مجموعه ی ورنا طب با دریافت حداقل ترین سود ممکن  ، قیمت دهی منصفانه در کنار تخفیفات دوره ای ویژه در تلاش است تا استثنایی ترین قیمت ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد . در نتیجه چنانچه به دنبال خرید محصولات اصل و با کیفیت پزشکی و زیبایی هستید همین الان با ما تماس حاصل فرمائید تا از قیمت های منصفانه ی ما با خبر شوید  . مشتریان ما مهم ترین سرمایه ی تیم تخصصی ورنا طب می باشد به همین خاطر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم  .

گارانتی و خدمات پس از فروش ورناطب:

بی شک چنانچه مجموعه ای از کیفیت محصولات و یا خدمات خود رضایت کامل را داشته باشد سعی می کند تمامی خدمات خود را همراه ضمانت ارائه دهد ، در همین راستا ورنا طب نیز که به عنوان معتبر ترین نمایندگی فروش کلیه ی تجهیزات پزشکی و زیبایی در ایران شناخته می شود به دلیل ایمان به کیفیت کالا های وارداتی و ارائه ی خدمات متعهدانه کلیه محصولات خود را یک سال گارانتی می نماید و به علاوه ی آن اگر از دستگاه های با کیفیت آراف فرکشنال متنوع ما خریداری نمایید می توانید ده سال خدمات پس از فروش دریافت نمایید  . در نتیجه جهت تجربه ی یک خرید مطمئن ، با کیفیت همراه قیمت های باور نکردنی فقط کافیست با ما تماس حاصل فرمائید  .

خریدی مطمئن با ورناطب :

همان طور که پیش تر نیز گفته شد ورنا طب یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های مجاز فروش عنوان دستگاه های آراف فرکشنال در ایران می باشد  . شما با انتخاب ورنا طب با تنوع بالایی از محصولات پزشکی و زیبایی اصل با قیمت مناسب رو به رو خواهید شد در نتیجه ما برای آشنایی بیشتر شما با مجموعه ی درخشان ورنا طب در این مبحث به برخی از عنوان دستگاه آراف فرکشنال موجود در ورنا طب اشاره خواهیم نمود در نتیجه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید  .

دستگاه آر اف ميكرونيدلينگ فركشنال به همراه چكش سرد

یکی از روش های جدید و مدرن جوانسازی پوست روش آر اف فرکشنال (Fractional RF ) است که این روش در بین روش های موجود یکی از بی دردسرترین عمل های جراحی می باشد که نتیجه ی مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد این روش روشی ایمن و کم تهاجمی تر در بین عمل های زیبایی پوست می باشد . سوال مهم و پر تکراری که وجود دارد روش درمانی این وسیله ی جدید و مدرن است . در اصل در روش جوان سازی پوست با آر اف فرکشنال ، امواج رادیویی به لایه ی میانی پوست نفوذ کرده و کلاژن سازی پوست را تحریک کرده که این تحریک موجب تغییرات کلی در ساختمان پوستی شما می شود .

دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا  :

همان طور که پیش تر گفته شد نحوی عملکرد دستگاه آراف فرکشنال بر پایه ی امواج رادیویی استوار است ، این یک دستگاه عالی است که شما میتوانید با خیال آسوده در کلینیک زیبایی خود از آن بهره ببرید ، وقتی صحبت از استفاده از دستگاه های زیبایی برای جوان سازی پوست می شود بهتر است بین گزینه های موجود بهترین ها را برای خود انتخاب کنیم . دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا نیز به عنوان یکی از بهترین دستگاه های جوان سازی و زیبایی به حساب می آید که که شما می توانید به عنوان یکی از گزینه های انتخاب روی کارتان قرار بدهید . در مورد نحوه عملکرد این دستگاه می خواهیم توضیحی کامل دهید . در مورد این دستگاه قبل از شروع کار پزشک در ایتدا نوع و تیپ پوستی شما را مشخص می کند تا بداند چه میزان گرما برای تحریک کلاژن سازی پوست شما مورد نیاز است . امواج آر اف به لایه عمقی پوست مخاطب نفوذ کرده و با دمای بین 122 تا 167 درجه فارنهایت محیط را گرم و تحریک برای تولید کلاژن می کند . این درمان با توجه به میزان گرمایی که پزشک تشخیص می دهد برای پوست شما لازم است می تواند از بی حسی موضعی با توجه به تشخیص پزشک استفاده کنید . در این دستگاه با توجه به دمای و میزان گرمایی که به نقطه ی مورد نظر داده می شود لایه ی عمیق تر پوستی را تحریک برای آزاد کردن پروتئین و در نهایت ساخت کلاژن می کند که به این حالت از عملکرد شوک حرارتی نامیده می شود . این درمان با کمترین درد و در مدت زمان بسیار کوتاه که کمتر از یک ساعت می باشد بهترین عملکرد آزاد سازی کلاژن را برای پوست شما به سر انجام می رساند .

برای اطلاع بیشتر و خرید این دستگاه وارد لینک دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا با شرایط خرید عالی شوید .

با توجه به آنچه گفته شد ورنا طب یکی از بزرگ ترین نمایندگی فروش دستگاه آراف فرکشنال در ایران می باشد که قادر است بهترین تجهیزات در زمینه پزشکی و یا زیبایی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد  .

مزایای استفاده از آراف فرکشنال  :

لایه‌ برداری و جوان‌ سازی پوست

لیفت صورت بدون جراحی : با آراف فرکشنال مانند روش لیفت صورت با نخ بدون انجام جراحی ، پوست صورت بالا کشیده می‌شود .

درمان چین و چروک‌های صورت ، چروک دور چشم و افتادگی و شل‌شدگی پوست

لیفت پوست گردن ، رفع غبغب ، رفع خط خنده (خطوط کنار بینی) ، کاهش چروک‌ های دور لب

رفع تمام ناهمواری‌ ها و زوائد پوستی : احیا و بازسازی لایه‌ خارجی پوست با آراف فرکشنال که موجب نرم و صاف شدن سطح پوست می‌شود .

بهبود رنگ و بافت پوست : درمان مشکلات مربوط به بافت پوست و منافذ بزرگ پوست رفع زائده‌های پوستی ، آفتاب سوختگی و لکه‌ های پوستی و روشن کردن پوست صورت

رفع جای جوش و جای زخم

لیفت و بالا کشیدن پوست در تمام نواحی بدن (غیر‌صورت) مانند گردن ، بالای سینه ، شکم ، بازوها ، ران‌ها و …

بهبود ترک‌ های پوستی‌دجوان‌سازی پوست دست و رفع لکه‌ های قهوه‌ای روی دست بهبود روزاسه و رگ‌هایی که زیر پوست صورت نمایان هستند‌ .

ویژگی هایی متمایز ورنا طب :

۱  – برخورداری از تجربه ی کاری بیش از ۱۰ سال در زمینه ی وارد کردن برترین و معتبر ترین متریال و تجهیزات پزشکی و زیبایی

۲ – ارائه ی گارانتی تا یک سال برای تمامی محصولات

۳ – ضمانت خدمات

۴ – ارائه ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای کلیه ی محصولات

۵ – ارائه ی مشاوره ی رایگان در زمینه ی انتخاب درست محصول مد نظرتان

۶ – ارسال رایگان به سر تا سر کشور

۷ – بسته بندی دقیق تمامی محصولات جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب حین جابجایی

۸ – توجه به اصل مشتری مداری

۹ – تنوع بالای محصولات

۱۰ – پشتیبانی شبانه روزی و بیست و چهار ساعته

۱۱ – تعهد کاری بالا

۱۲ – نمایندگی رسمی فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی

۱۳ – برخورداری از امکانات کافی و رعایت تمامی نکات بهداشتی و ایمنی

۱۴ – برخورداری از مجوز رسمی و وارد کردن کالا های اصل و با کیفیت

۱۵ – قیمت دهی منصفانه همراه تخفیفات دوره ای ویژه

جمع بندی کلی  :

با توجه به آنچه گفته شد و همان طور که می دانید دستگاه آراف فرکشنال یک دستگاه کم تهاجم می باشد که به دلایل متعدد مانند اثر بخشی در زمینه ی از بین بردن چین و چروک  ، دوره لقاهت کوتاه‌ ، قیمت منصفانه ، انجام در جلسه کوتاه مدت و …… بسیار مورد توجه زیبایی جویان قرار گرفته است . در نتیجه خرید یک نمونه ار دستگاه های اصل آراف فرکشنال در کنار تجربه و مهارت کافی می تواند بر تعداد مراجعان هر کلینیکی بیفزاید . در نتیجه چنانچه به دنبال یک خرید مطمئن و به صرفه با قیمت های استثنایی هستید همین الان با ما تماس حاصل فرمائید تا به عنوان نمایندگی فروش دستگاه آراف فرکشنال در ایران بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *