مقالات تخصصی, فرکشنال

آر اف فرکشنال و نکات مهمی که باید بدانید

آر اف فرکشنال

در این مقاله که توسط متخصصین ورنا طب به نگار درآمده است قرار است که بررسی کاملی داشته باشیم در رابطه با آر اف فرکشنال و نکات مهمی که از آن بایستی بدانید و به آن دق داشته باشید پس اگر به دنبال دریافت اطلاعات دقیق و عمومی در این خصوص هستید این نوشته را تا انتها دنبال نمایید و در انتها نیز سوالات و یا نظرات خود را در قسمت دیدگاه ها درج کنید .

آر اف فرکشنال چیست ؟

هر چه که سن شما بالاتر میروید بدیهی است که بافت ها و سلول های شما نیز رو به پیری و فرشوده شدن خواهند رفت پوست بدن و صورت هم از این قائله مستثنی نیستند و آز انجایی که آشکارترین و مهمترین عضو شما در زیبایی صورتتان است پیری و چین و چروک آن میتواند بسیار در زیبایی و جوانی شما موثر باشد همچنین میتوان گفت که پوست علاوه بر زیبایی عامل اول دفاعی بدن در برابر عوامل خارجی می باشد و سلامت آن درجه اهمیت فراوانی نیز در سلامت فیزیکی شما خواهد داشت و همین عامل سبب افزایش چین و چروک آن نیز خواهد شد .

یکی از دستگاه های بسیار عالی و مدرن برای زیبایی و جوانسازی پوست شما دستگاه آر اف فرکشنال است . دستگاه فرکشنال RF با کمک گرفتن از لیزر آر اف روی بافت های پوستی اثر می کند و به سبب آن بازسازی و جوانسازی سلول های پوستتان را برای شما به ارمغان میاورد .

آر اف فرکشنال بر مبنی ساختار پیشرفته رادیوفرکوئنسی است. مقاومت و استحکام پوست از رشته هایی به نام کلاژن و الاستین به وجود می آید . هر چه سن شما بالاتر می رود و همچنین در برخورد با عوامل خارجی متعدد این رشته های کلاژن و الاستینی ممکن است کم کم ضعیف شوند و از بین بروند که این امر سبب افزایش طول آنها خواهد گردید و به همین دلیل است که پوست شل و چین و چروک میشود . با کمک دستگاه آر اف کلاژن های قدیمی تخریب و کلاژن های جدید ساخته میشود .

کار این دستگاه پیشرفته این است که گرما ایجاد نماید و با امواج رادیوفرکانسی که طیفی از نور هست به کمک بازسازی پوست شما بیاید لازم به ذکر است که در نسل پیشرفته این دستگاه ها نوع سوزنی آر اف فرکشنال استفاده میشود که با کاهش میزان تخریب بافت میانی پوست و تمرکز بیشتر بر بافت های هدف تعدادی سوزن ظریف در محدوده ای به صورت منظم و پیوسته و همزمان و یکنواخت به داخل عمق مورد نظر وارد و میزان مشخصی از انرژی را به بافت انتقال می نماید . آر اف فرکشنال سوزنی تا عمق 4 میلی متر در پوست نفوذ می کند تا بهتر بتواند کلاژن سازی در عمق پوست را انجام دهد که این کار سبب تحریک کلاژن در محدوده مورد نظر میشود با کمک این دستگاه ها افزایش نتایج درمان و کاهش قابل توجه درد و همچنین مدت زمان کوتاهتر بهبودی پوست را میتوان انتظار داشت

تفاوت لیزر با تکنولوژی آر اف چیست ؟

شاید شما نیز در انتخاب دستگاه برای جوانسازی خود دچار مشکل شده باشید و ندانید که کدام تکنولوژی میتواند برای مشکل پوستی شما بهتر عمل کند . بایستی عنوان نمود که لیزرهای جوانسازی بیشتر برای موارد درمانهای سطحی تر پوست شما میتوانند مناسب باشند ولی تکنولوژی آر اف برای درمانهای عمیق تر پوست کاربردی هستند . اما به طور کلی بایستی در نظر داشته باشید که آر اف نسبت به دستگاه های لیزر تکنولوژی مدرن تر و پیشرفته تری می باشد .

کاربردهای آر اف فرکشنال

در ادامه چند کاربرد دستگاه های فرکشنال RF را که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد مختصرا ذکر خواهیم نمود

  • سفتی و استقامت پوست : شاید بتوان گفت که مهمترین استفاده این دستگاه در رفع شلی و افتادگی پوست می باشد با کمک این دستگاه بدون عمل جراحی میتوان افتادگی پلک و ابرو و افتادگی پوست و شلی آن را رفع نمود .
  • لیفت صورت بدون جراحی : با کمک دستگاه های فرکشنال بدون جراحی پوست بدن خود البته به غیر از صورت را میتوان بالا کشید .
  • رفع خطوط صورت و چین و چروک : اگر قصد دارید که کلیه چین و چروک ها وخط های صورت خود همچون خطوط پیشانی و چشم را رفع نمایید میتوانید از این تکنولوژی بهره ببرید
  • بهبود ترک‌های پوستی‌
  • رفع زخم یا جای جوش
  • لایه‌برداری و جوان‌سازی پوست : جوانسازی پوست دست و سایر اندام های شما و رفع لکه های قهوه ای پوست
  • بهبود بافت و رنگ پوست 
  • بهبود شلی غبغب : یکی از کاربردهای دستگاه آر اف رفع شلی غبغب و سفت کردن آن می باشد . اگر خواهان زیباتر کردن خودتان در این ناحیه هستید این دستگاه بسیار میتواند به شما کمک کننده باشد همچنین این دستگاه برای سفت کردن پوست ناحیه گردن شما نیز بسیار عالی عکل میکند و افتادگی و شلی آن را رفع می نماید .
  • جلوگیری از تعرق بیش از حد : این دستگاه حتی توانایی این را دارد که عرق کردن بیش از حد شما را نیز با کنترل غده های تعرقی شما انجام دهد و از بوی بد بدن شما جلوگیری نماید
  • سفیدی و روشن کردن پوست
  • نرم و صاف شدن پوست

برای استفاده از آر اف چند جلسه نیاز است‎

با توجه به پوست شما میزان جلسات متفاوت است همچنین زمان مورد نیاز برای بهبود پوستتان بستگی دارد به آسیبهای پوست شما و واکنش بدن شما به این نوع از درمان ها . اگر جای زخم عمیقی دارید تا جلسات شما نیز بیشتر خواهد شد . توصیه میشود که بین 3 تا 5 جلسه و البته با نظر متخصص شما در نظر گرفته شود . بعد از انجام عملیات آر اف فراکشنال میتوان به زندگی نرمال برگشت اما بهتر است که تا یک هفته از نور مستقیم خورشید دوری کنید و ترجیحا از کرم های ضد افتاب و مرطوب کننده نیز استفاده نمایید . همچنین از التهاب پوست صورت خود نترسید، قرمز شدن پوست و کمی ورم صورت کاملا طبیعی است

هزینه آر اف فرکشنال چقدر است ؟

برای انجام درمان پوست با آر اف فراکشنال بایستی دو هزینه را در نظر بگیرید یکی هزینه تهیه سری دستگاه RF که تنها یکبار اتفاق میوفتد و هزینه جلسات درمان می باشد که با توجه به کلینیکی که میروید و تعداد جلساتی که برای شما در نظر گرفته شده است متفاوت خواهد بود تقریبا برای هر جلسه بازه قیمتی بین 700 تا یک میلیون و تهیه سری دستگاه بازه قیمیت بین 600 تا 800 هزار تومان را به صورت حدودی بایستی در نظر داشته باشید .
در قسمت نظرات هزینه ای را که شما پرداخ کرده اید درج نمایید تا کمکی باشد برای سایر عزیزانی که در هر حال مطالعه این مقاله هستند .

اقدامات قبل از آر اف

بهتر است که موارد زیر را حتما قبل از عمل آر اف فرکشنال مد نظر داشته باشید تا مشکلی برای پوستتان به وجود نیاید و فرآیند بهبود آن نیز سریع تر اتفاق بیوفتد

  • قبل از هر چیز اگر بیماری خاص یا عفونت های پوستی یا جراحی و یا هر مورد پزشکی دیگری را که داشته اید با پزشک خود مطرح نمایید
  • ارایش خود را به طور کامل از بین ببرید تا هیچ مواد آرایشی باعث ایجاد اختلال در طول درمان نگردد
  • در حین انجام آر اف فرکشنال نبایستی پوست شما عرق کرده باشد
  • پوست شما بایستی پاکیزه شود از هرگونه الودگی و رطوبت عاری گردد

خرید دستگاه های آر اف فرکشنال

اگر مدیر یک کلینیک زیبایی پوست هستید و یا متخصصی هستید که نیاز به تهیه دستگاه فرکسنال RF دارید میتوانید با مراجعه به صفحه دستگاه آر اف ميكرونيدلينگ فركشنال به همراه چكش سرد نسبت به مشاوره یا خرید این محصول اقدام نمایید . ورنا طب که شامل کارشناسان متخصص برای پاسخگویی به شما عزیزان می باشد با بهترین قیمت و پشتیبانی قوی در خدمت شماست تا بهترین و به روز ترین دستگاه های آر اف فرکشنال را در اختیار شما قرار بدهد با ارسال رایگا در هر کجای کشور که باشید . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *