مقالات تخصصی, فرکشنال

بهترین دستگاه های آر اف فرکشنال

داشتن یک پوست خوب  مهم ترین عامل و تاثیر گذار ترین عامل در زیبایی هر کسی می باشد وقتی حتی بدون آرایش یک پوست شفاف و بدون چین و چروک و یا جای آکنه داشته باشید اعتماد بنفس شما تا حد قابل توجهی بالا خواهد رفت . در نتیجه به دلیل اهمیت سلامت پوست افراد سالنه هزینه های زیادی را جهت رسیدن به یک پوست سالم در نظر می گیرند ،  اما شاید به نتیجه دلخواه خود در این زمینه دست نیابند . ولی امروزه با گسترش علم و فناوری روش های زیادی به وجود آمده که به شما کمک می کند یک پوست زیبا و بدون نقص داشته باشید یکی از این روش ها آراف می باشد .یکی از دستگاه های عالی برای زیبایی پوست شما ، دستگاه آر اف فرکشنال است . این دستگاه با استفاده از لیزر RF (رادیو فرکانسی) روی بافت های پوستی تاثیر می گذارد و باعث بازسازی و جوان سازی سلول های پوستی می شود . استفاده از این دستگاه باعث زیبایی پوست صورت ، کاهش چین و چروک ، از بین رفتن آثار زخم و اسکار روی پوست ، بهبود بافت های پوستی ، روشن شدن پوست ، لیفت صورت و گردن ، رفع منافذ بافت پوست و … خواهد شد .

بهترین دستگاه های آراف فرکشنال کدام ها هستند  :

شاید به تازگی قصد خرید یک دستگاه آراف فرکشنال را دارید و یا می خواهید بدانید برای پوست کدام یک از دستگاه های موجود در بازار ایران تاثیر گذار تر است که در هنگام انتخاب کلینیک این موضوع را مد نظر قرار دهید در نتیجه چناچه مایل هستید با چند برند مطرح دنیا در این زمینه آشنا شوید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کاربرد دستگاه آراف فرکشنال :

لاغری و اصلاح فرم صورت

کانتورینگ صورت

رفع چین و چروک و خطوط ظریف

افزایش تولید هیالورونیک اسید

تحریک تولید کلاژن

کاهش اثرات آفتاب روی پوست

بهبود جای زخم ،آکنه و هر گونه اسکار پوستی

کاهش اثرات آفتاب روی پوست

این مقاله نیز میتواند برای شما مفید باشد : طرز استفاده از دستگاه RF

انواع دستگاه آراف فرکشنال  :

قبل از اینگه به بررسی بهترین دستگاه های آراف فرکشنال بپردازیم بهتر است برای آشنایی بیشتر با این دستگاه به بررسی انواع آن بپردازیم . دستگاه آراف فرکشنال ۳ نوع کلی دارد که با نام های دستگاه آراف خانگی ، دستگاه آراف سالنی و دستگاه آراف کلنیکی شناخته می شود . که ما در این قسمت به بررسی این سه نوع از دستگاه های آراف فرکشنال خواهیم پرداخت .

دستگاه آراف خانگی :

برخی از افراد هستند که مایلند در خانه این کار را انجام دهند دقیقا دستگاه آراف خانگی مخصوص این اشخاص می باشد که با هزینه ی کم تر این کار را در خانه انجام دهند اما باید خدمتان عرض کنم که احتمالا نتیجه استفاده از این دستگاه در انواع مختلف متفاوت است . یکی از مهم ترین مشخصه های دستگاه آر اف خانگی ، سبک و جمع و جور بودن آن می باشد . به صورتیکه هر جا که بخواهید ، چه در مسافرت چه در جا های دیگر می توانید از آن استفاده کنید .

دستگاه های آراف سالنی :

این دستگاه ها بیشتر مخصوص ارایشگاه ها و سالن های زیبایی می باشد که از جمله مزایای آن کمک به تولید کلاژن ، جوان سازی و لیف صورت و استفاده راحت و آسان می باشد .

دستگاه های آراف کلنیکی :

این دستگاه ها همان طور که از نام آن ها پیداست در کلنیک ها وجود دارد که عملکرد تخصصی تری را به خود اختصاص می دهد این دستگاه علاوه بر جوان سازی ،رفع چین و  چرک و لیف صورت هر گونه جای زخم ، آکنه و اسکار های پوستی را از بین می برد در نتیجه چنانچه مشکل پوستی شما نیاز به تخصص و رسیدگی بیشتر دارد حتما از دستگاه های آراف کلنیکی استفاده نمایید .

بررسی و معرفی ۴ برند مطرح دستگاه آراف فرکشنال :

تا این جای مطالب تا حدودی با دستگاه آراف فرکشنال آشنا شدیم در نتیجه وقت آن رسیده که بررسی بهترین برند های مطرح دنیا در زمینه ی ساخت دستگاه آراف فرکشنال بپردازیم .

۱ – دستگاه آراف ای ام اس

این دستگاه از نوع دستگاه های خانگی آراف می باشد که همان طور که از نامش می توان  حدس زد لایه ای ام اس یا همان لایه زیرین ماهیچه رو هدف قرار داده و با امواج رادیوفرکانسی ، تولید کلاژن و الاستین پوست را تقویت می کند . اگر بخواهیم به برخی از ویژگی های این محصول اشاره کنیم می توان سبک و قابل حمل بدون ، اثر گذاری در لایه ای ام اس ، بهبود سریع  و اثر گذاری مطلوب و قابل استفاده در خانه و سالن های زیبایی را نام برد . برای اطلاع از قیمت و خرید این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید .

۲ – دستگاه آراف سه کاره میسمون

این دستگاه نیز یکی از دستگاه های آراف خانگی می باشد که می توان در سالن ها نیز مورد استفاده قرار گیرد . دستگاه آراف سه کاره میسمون یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های آراف خانگی می باشد . همان طور که از نامش پیداست این دستگاه سه عملکرد متفاوت دارد که شامل  لیفت و سفت کردن پوست صورت و گردن ، کاهش سلولیت و چربی و از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست می باشد .

۳ – دستگاه آراف ترماژ :

فناوری این دستگاه بصورت نقطه ای عمل کرده و امواج رادیو فرکانسی را به صورت نقطه ای به پوست می تاباند . این روش در از بین بردن لکه ها و زخم آکنه بسیار موثر عمل می کند . این روش برخلاف عمل های جراحی بدون درد و خون ریزی می باشد و شما بدون طی کردن دوره ی نقاهت می توانید شاهد تاثیرات استفاده از این دستگاه باشید . یکی از مزیت های این دستگاه این است که در کنار ماندگاری طولانی مدت استفاده از این دستگاه می توان آن را در تمامی نقاط بدن نیز استفاده کرد .

دستگاه آراف سالنی مثلثی :

دستگاه مینی آراف سالنی که به دستگاه آراف مثلثی نیز معروف است مناسب برای انواع پوست می باشد و بدون هیچ گونه درد و خون ریزی شما را به نتيجه ی دلخواهتان می رساند . در این دستگاه از آخرین تکنولوژی امواج رادیو فرکانسی استفاده شده است که چنانچه دانش کافی داشته باشید می توانید از آن در خانه نیز استفاده کنید چرا که سبک و قابل حمل می باشد .

جمع بندی نهایی :

قطعا یک مرکز مجاز فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی می تواند به شما در زمینه ی انتخاب صحیح بهترین دستگاه های آراف فرکشنال کمک نماید به همین خاطر چنانچه نیازمند راهنمایی بیشتر در این زمینه هستید می توانید با مشاورین رایگان ورنا طب تماس حاصل فرمائید تا اطلاعات کافی و جامعی را متناسب با نیاز شما در اختیارتان قرار دهد . ورنا طب یک مرکز فروش کلیه ی تجهیزات پزشکی و زیبایی در این زمینه می باشد که می تواند به خوبی شما را راهنمایی نماید چرا که از تجربه ی بالایی برخوردار است . راه های ارتباطی با ما نیز بسیار ساده می باشد فقط کافیست تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید .  بی شک تنها هدف ما رضایت مندی شماست به همین خاطر با در دست داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت تمامی تلاش خود را به کار می گیریم تا خدمتی صادقاته و متعهدانه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

برای خرید دستگاه آر اف فرکشنال میتوانید به ” دستگاه آر اف ميكرونيدلينگ فركشنال به همراه چكش سرد ” مراجعه نمایید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *