اطلاعیه ها

نمایندگی فروش دستگاه هایفوتراپی | با شرایط خرید عالی

بعد از هایفوتراپی

ورناطب نمایندگی فروش دستگاه هایفوتراپی

امروزه بشر با پیشرفت در علم و فناوری توانسته به بخشی از آروزی خود که زیبایی و جوانی بوده دست یابد . روش های متعددی جهت بهبود وضعیت پوست وجود دارد همچون عمل جراحی ، آراف فرکشنال ، لیزر و ….. که یکی از محبوب ترین آن ها هایفوتراپی می باشد . هایفو یکی از روش‌ های نسبتاً جدید در درمان‌ های زیبایی برای سفت کردن و لیفتینگ پوست است که بدون درد و غیر تهاجمی بوده و می‌تواند جایگزین لیفت صورت شود . در هایفوتراپی از امواج فراصوت برای ایجاد گرما در لایه های عمیق پوست استفاده میشود. گرمای حاصل از این امواج ، سلول های آسیب دیده ی پوست را هدف قرار داده و باعث می شود  با تولید کلاژن ، این سلول ها مجددا رشد کنند . کلاژن ماده ای طبیعی در ساختار خود پوست است که به آن خاصیت ارتجاعی می بخشد . در نتیجه این وسیله به دلیل عملکرد خوبی که دارد و معجزاتی که بعد از استفاده هر کسی روی پوست خود مشاهده خواهد نمود از طرفداران زیادی برخوردار است و افراد مایل هستند جهت بهبود وضعیت پوست خود از آن استفاده نمایند به همین خاطر خرید یک دستگاه هایفو می تواند برای کلنیک شما سود زیادی را به همراه داشته باشد .

نمایندگی مجاز فروش هایفوتراپی :

همان طور که گفته شد به دلیل دامنه ی عملکرد وسیع دستگاه های هایفو و هم چنین محبوبیت بالای که بین مردم دارد خرید یک دستگاه هایفوتراپی برای کلینیک یا مرکز درمانیتان می تواند بسیار سود آور باشد . اما همان طور که خوب می دانید یکی از تاثیر گذار ترین عواملی که در کنار تجربه و مهارت کاری قرار دارد که موجب می شود رضایت مشتریان جلب گردد کیفیت و اصل بودن دستگاه انتخابی شما می باشد . با توجه به اینکه امروزه مجموعه‌ های زیادی در جهت فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی تأسیس گشته اند و در این زمینه فعالیت می کنند نمونه های تقلبی و بی کیفیت تمامی لوازم و تجهیزات پزشکی در بازار های ایرانی زیاد شده است به همین خاطر آیا می شود به همه ی آن ها به راحتی اعتماد نمود و خرید دستگاه هایفوتراپی را انجام داد ؟!!! قطعا جواب شما نیز به سوال فوق منفی می باشد در نتیجه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با نمایندگی رسمی فروش دستگاه های هایفوتراپی در ایران آشنا شوید .

ورنا طب :

پیرو مبحث میشین و بحث خرید بهترین دستگاه هایفوتراپی اصل از نمایندگی مجاز فروش آن وقت آن رسیده که شما را با بهترین نمایندگی فروش دستگاه هایفوتراپی  در ایران آشنا نمایم . ورنا طب یکی از معتبر ترین و بهترین شرکت های فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی اصل ، با کیفیت و متنوع در ایران می باشد که بیش از ۱۰ سال است در این زمینه فعالیت می کند و تجربه ی فراوان دارد . ماحصل این سال ها در کنار شما بودن موجب گشته همواره سطح کیفی کار خود را بالا ببریم و خدماتی را ارائه دهیم که مورد قبول صد در صدی تمامی مشتریان باشد . در نتیجه چنانچه قصد خرید دستگاه هایفوتراپی و یا سوالات مربوط به آن را دارید می توانید با کارشناسان و مشاورین رایگان و متعهد ما به راحتی تماس حاصل فرمائید تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند . بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان مجموعه ی فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی شما را به مشتری دائمی ورنا طب تبدیل خواهد نمود پس وقت را از دست ندهید و با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید .

برخی از دستگاه هایی هایفوتراپی که در سایت ورناطب به فروش میرسند :

همان طور که پیش تر ذکر شد ورنا طب یکی از معتبر ترین مجموعه های مجاز فروش عنوان تجهیزات پزشکی و زیبایی در سطح تهران و حومه می باشد . تنوع بالای محصولات این مجوعه این اجازه را به شما می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن و به راحتی با کیفیت ترین وسیله ای را که می خواهید خریداری نمایید . با توجه به آنچه گفته شد ما در این مبحث قصد داریم تا به برخی از نمونه دستگاه های هایفو موجود در مجموعه اشاره نماییم که شامل موارد زیر می شود .

برای مشاهده هر کدام از محصولات زیر روی هر کدام کلیک نمایید : 

۱ – دستگاه هايفو ٥ بعدی (hifu 5 in 1)

۲ – دستگاه هایفو 4 بعدی با آر اف فرکشنال

۳ – دستگاه هایفو مونالیزا ۴ بعدی با هندپیس واژینال و ویمکسی

۴ – دستگاه هایفو مونالیزا ۴ بعدی ۵ کاره

۵ – دستگاه هایفو مونالیزا ۴ بعدی با هدپیس ویمکسی

۶ – هايفو الترا بلك ٤ بعدي با هندپيس ويمكسي

7 – هایفو الترا فورمر

8 – دستگاه هايفو ٤ بعدي بلک اولترا با هندپيس واژينال

9 – دستگاه هايفو دلتا ٢ بعدي با هندپیس واژینال

10 – دستگاه هايفو التراپي 2D

قیمت خرید دستگاه هایفوتراپی :

ما یکی از مراکز معتبر وارد کننده ی  تجهیزات پزشکی و زیبایی هستیم که به دلیل توجه به اصل مشتری مداری توانسته ایم رضایت صد در صدی تمامی مشتریان خود را در سال های ارائه ی خدمات جلب نماییم . ارائه ی قیمت دقیق خرید دستگاه های هایفوتراپی به عواملی همچون برند ، کشور سازنده ، کارکرد ، نوع محصول و …. بستگی دارد و همان طور که می دانید به دلیل نواسان قیمت ها امکان قیمت دهی دقیق وجود ندارد به همین دلیل شما می توانید با با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید و از قیمت های دقیق آگاه شوید و بعد تصمیم بگیرید که متناسب با بودجیتان بهترین انتخاب را داشته باشید که در این زمینه کارشناسان ما می توانند بسیار کمک کننده باشند . اما باید این نکته را نیز خدمتتان عرض نمایم که تیم تخصصی ورنا طب تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ارائه ی قیمت های منصفانه و تخفیفات دوره ای ویژه نازل ترین قیمت ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد . در نتیجه شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در کنار قیمت دهی منصفانه و دقیق از تیم تخصصی ورنا طب خریداری نمایید پس وقت را از دست ندهید و با شماره تماس های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید .

مزایای خرید از ورناطب

ارائه ی گارانتی و خدمات پس از فروش :

یکی از مهم ترین ویژگی های ورنا طب این است که تمامی خدماتش را گارانتي می نماید تا شما بتوانید با خیال راحت محصول مورد نظرتان را از  نمایندگی مجاز فروش دستگاه هایفوتراپی ورنا طب خریداری نمایید . بی شک اگر مجموعه تی به کیفیت محصولات و خدمات خود ایمان نداشته باشد هیچ گونه خدمات پس از فروشی ارائه نمی دهد اما ورنا طب با برخورداری از تمامی ویژگی های لازم در زمينه ی فروش محصولات پزشکی و زیبایی و یک از وارد کننده های برتر این زمینه کلیه ی خدمات خود را همراه گارانتی ارائه می دهد . در نتیجه با خیال راحت با ما تماس حاصل فرمائید و یا وارد سایت ورنا طب شوید و دستگاه هایفوتراپی مد نظرتان را خریداری نمایید .

کاربرد های هایفوتراپی :

با توجه به گفته‌ی انجمن جراحی پلاستیک زیبایی ایالات متحده ، هایفو و دیگر روش‌ های جوان‌سازی بدون جراحی پوست ، می‌ توانند جایگزینی برای لیفت صورت باشند . از سال ۲۰۰۸ تاکنون ، شهرت هایفو در درمان‌ های زیبایی پوست به سرعت افزایش یافته و در سال‌های اخیر استفاده از این روش بسیار زیاد شده است . در ۵ سال اخیر استفاده از هایفوتراپی حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است .هایفو برای استفاده‌ های زیبایی و جوا‌ن‌ سازی پوست مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ ها عبارت‌اند از :

کاهش چین و چروک پوست

سفت کردن افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه‌ی گردن و غبغب (که به گردن بوقلمونی معروف است)

لیفت گونه‌ها ، ابرو ها و پلک‌ ها

بهبود وضعیت خط چانه

صاف و سفت کردن پوست صورت

لیفت گردن و دکلته

اصلاح طرح لبخند

قابل انجام برای تمام رنگ‌ های پوست در هر زمان

شرکت مجاز فروش دستگاه هایفوتراپی :

ما با بیش از چندین سال سابقه و یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به همراه آموزش کاملا رایگان تمامی دستگاه های زیبایی و جوان سازی جزو یکی از بزرگ ترین شرکت های مجاز فروش عنواع تجهیزات پزشکی و زیبایی در سطح تهران و حومه دسته بندی می شویم .بی شک یکی از مهم ترین اولیت های شما در زمان دریافت خدمات از هر مجموعه برخورداری شرکت مورد نظر از مجوز می باشد  . در همین راستا باید خدمت شما عزیزان عرض نمایم که ورنا طب داری مجوز رسمی وزارت بهداشت می باشد و در این زمینه با تلاش های پی در پی ، ارتقا ی سطح کیفی و ارائه ی خدمات صادقانه توانسته نورد تایید این مجموعه باشد . در نتیجه انتخاب ورنا طب به عنوان نمایندگی فروش دستگاه هایفوتراپی می تواند هوشمندانه ترین انتخاب باشد . راه های ارتباطی با ما نیز همان طور که پیش تر گفته شد بسیار آسان می باشد و فقط کافیست تلفن را بردارید و با شماره تماس های درج گشته در این صفحه ارتباط حاصل نمایید .

محصولات ورنا طب :

همان طور که پیش تر نیز اشاره شد تنوع محصولات ما در زمينه تجهیزات پزشکی و زیبایی بالاست و هر آنچه را که شما خواهان آن هستید از بهترین برند ها در مجموعه موجود می باشد در نتیجه در زمان انتخاب می توانید به راحتی محصول مد نظر خود را با ضمانت و قیمت های استثنایی خریداری نمایید . اما ما در این مبحث قصد داریم به برخی از محصولات ورنا طب اشاره نماییم که شامل : دستگاه های لاغری ، انواع دستگاه لیزر از برند ها و مدل های مختلف ، دستگاه لیفتینگ و جوان سازی پوست ، دستگاه های لاغری ، دستگاه های فشیال ، دستگاه های بخور ، سیستم های آنالیز پوست به صورت دقیق ،فروش انوع کوکتل های لاغری ، مو ،روشن کننده ، ضدجوش ، جوان ساز  ، آب رسان و …….جهت خریداری هر گونه محصول و یا مشاوره با متخصصین ما با شماره تلفن های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید .

مزایای انجام هایفوتراپی :

نتیجه گیری در یک جلسه و درمان کوتاه مدت

مناسب برای سن های مختلف

یک روش پیش گیری از ایجاد چین و چروک

مناسب برای آقایان و بانوان

غیر تهاجمی بودن و بدون درد

بدون نیاز به جراحی

بدون نیاز به مراقبت های پس از درمان

مناطق تحت پوشش ورنا طب :

مجموعه ی ورنا طب یک شرکت بزرگ دارای مجوز رسمی می باشد که در تمامی مناطق تهران و حومه در حال فعالیت می باشد و قادر است هر گونه محصول خریداری شده را با بالاترین دقت بسته بندی و آماده ی ارسال نماید .

دلایل انتخاب ورنا طب :

۱ – برخورداری از تجربه ی کاری بیش از ۱۰ سال در زمینه ی وارد کردن برترین و معتبر ترین متریال و تجهیزات پزشکی و زیبایی

۲ – ارائه ی گارنتی تا یک سال برای تمامی محصولات

۳ – ضمانت خدمات

۴ – ارائه ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای کلیه ی محصولات

۵ – ارائه ی مشاوره ی رایگان در زمینه ی انتخاب درست محصول مد نظرتان

۶ – ارسال رایگان به سر تا سر کشور

۷ – بسته بندی دقیق تمامی محصولات جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب حین جابجایی

۸ – توجه به اصل مشتری مداری

۹ – تنوع بالای محصولات

۱۰ – پشتیبانی شبانه روزی و بیست و چهار ساعته

۱۱ – تعهد کاری بالا

۱۲ – نمایندگی رسمی فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی

۱۳ – برخورداری از امکانات کافی و رعایت تمامی نکات بهداشتی و ایمنی

۱۴ – برخورداری از مجوز رسمی و وارد کردن کالا های اصل و با کیفیت

جمع بندی کلی :

با توجه به آنچه تا کنون گفته شد به خوبی متوجه شدید که انتخاب یک مرکز مجاز فروش تجهیزات پزشکی و  زیبایی تا چه اندازه مهم می باشد ‌. در نتیجه چنانچه مایل هستید مراجعین شما روز به روز افزایش یابید و با رضایت کامل از کلینک ما خارج شوند فقط کافیست با مشاورین و کارشناسان ما در تیم تخصصی ورنا طب تماس حاصل فرمائید تا یک خرید مطمئن و ویژه داشته باشید . ما با ارائه ی خدمات صادقانه در طی سال های فعالیت توانسته ایم رضایت صد در صدی تمامی مشتریان خود  را جلب نماییم در نتیجه چنانچه شما نیز مایل هستید به مشتریان دائمی ما تبدیل شوید همین الان با ما تماس حاصل فرمائید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *