مقالات تخصصی, هایفو

هایفوتراپی دور چشم و نکات مهم آن که باید بدانید

پوست ناحیه ی دور چشم همان طور که می دانید از سایر نقاط پوست صورت حساس تر و ظریف تر می باشد و به همین دلیل می تواند عوامل محیطی و یا وراثتی راحت تر این ناحیه از صورت را دچار تغییرات نماید و با گذشت زمان شاهد چروک های ریز و یا عمیق در اطراف چشم خود باشید که خب برای هیچ کسی خوش آیند نیست . از دیر باز تا کنون بشر به دنبال راهی برای بازگرداندن زیبایی و جوانی خود بوده است و امروزه طی تلاش های متمادی موفق شده به آرزوی دیرینه ی خود در زمینه ی جوانی و زیبایی دست یابد یکی از این روش ها که به انسان کمک می کند از شر چین و چروک های صورت رها شود هایفوتراپی می باشد . هایفوتراپی به معنای امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا می باشد که  یکی از روش های تقریبا جدید جهت لیفت و جوان سازی پوست می باشد ‌که بدون درد و غیر‌ تهاجمی بوده و می‌ تواند جایگزین لیفت صورت شود . در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراساوند) استفاده می‌شود . یعنی همان امواجی که در دستگاه‌ های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌ گیرد . منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک  تولید رشته‌ های  کلاژن می ‌شوند . در این مقاله ما سعی نموده ایم اطلاعات جامعی را در مورد هایفوتراپی دور چشم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم در نتیجه تا انتهای این مقاله با تیم ورتا طب همراه باشید .

هایفو دور چشم :

این روش برای از بین بردن چین و چروک دور چشم ، رفع تیرگی دور چشم ، کبودی و گودی زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد و  جالب است بدانید که هایفوتراپی تنها یک روش درمانی محسوب نمی شود بلکه یک روش پیش گیری نیز می باشد که شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید . هایفوتراپی یکی از موثر ترین روش ها جهت از بین بردن چین و چروک دور چشم می باشد و چنانچه شما نیز مایل هستید از شر چین و چروک های دور چشم خود راحت شوید می توانید از هایفوتراپی استفاده کنید .

تاثیر هایفوتراپی چه زمانی مشخص می شود ؟!

هایفوتراپی یکی از روش های از بین بردن چین و چروک های دور چشم‌ می باشد که به مراجعه خود این امکان را می دهد که بلافاصله شاهد بهبود چین و چروک های پوست اطراف دور چشم و لیف آن گردد اما در کل روش هایفوتراپی به این صورت می باشد که نتایج آن سه هفته تا چند ماه بعد مشخص می شود . همان طور که گفته شد امواج فراصوت حاصل از دستگاه هایفو که کاملا هم بی خطر هستند با تولید گرما کلاژن  سازی را در بافت زیرین پوست  تحریک می کند و موجب می شوند با گذشت زمان شما شاهد بهبود بافت دور چشم خود باشید چرا کلاژن و آلاستین پروتئین هایی هستند که در روند جوانی و شادابی پوست تاثیر بسزایی دارند و این دستگاه موجب می شود ساخت کلاژن تحریک گردد و جوانی و زیبایی از دست رفته دوباره باز گردد .

مزیت های هایفوتراپی دور چشم :

همان طور که خوب می دانید برای از بین بردن گودی ، چین و چروک و یا حتی سیاهی دور چشم می توان از روش هایی مانند جراحی ، تزریق ژل و یا بوتاکس استفاده نمود که هر کدام از آن ها عوارضی دارند که در روش هایفوتراپی وجود ندارد . روش هایفوتراپی یک روش کاملا ایمن و کم تهاجمی بود که هیچ گونه برش و یا سوراخی روی سطح پوست ایجاد نمی کند و دوره ی لقاهتی نیز ندارد و شما بعد از روند درمان می توانید به راحتی روند عادی زندگی خود را ادامه دهید . علاوه بر کم تهاجم بودن این روش درمانی هایفوتراپی تنها برای اثرگذاری و رفع چین و چروک به یک جلسه نیاز دارد که زمان این جلسه نیز بستگی به عمق چین و چروک ها و میزان آن ها دارد که امکان این وجود دارد که بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول بکشد .  بعد از هایفوتراپی چشم احتمال اینکه کمی پوست دور چشم شما دچار التهاب شود وجود دارد که بعد از چند ساعت این التهاب فروکش خواهد کرد .

عوارض هایفوتراپی دور چشم :

با توجه به توضیحات مبحث پیشین و ذکر این نکته که هایفوتراپی روشی کاملت ایمن و موثر می باشد  ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که بگوییم در برخی افراد شاید عوارضی ظاهر شود که بسیار زودگذر است و جای هیچ گونه نگرانی نیست . به همین خاطر آنچه که باید در باره ی آن دقت نمایید انتخاب یک پزشک توانا می باشد که از تجهیزات به روز و اصل استفاده نماید چرا که به دلیل حساس بودن این ناحیه برای جلوگیری از عوارضی مانند قرمزی باید پزشک از تجربه کافی برخوردار باشد و در کنار آن از تجهیزات معتبر و به روز استفاده کند که عوارض این روش تقریبا به صفر نزدیک گردد .

آیا هایفوتراپی درد دارد ؟!

طبق تحقیقات انجام شده روی کسانی که از این روش درمانی – پیش گیری استفاده کرده اند این نتیجه دریافت می شود که برخی از زیباجویان در هنگام انجام هایفو کمی گرما و یا سوزن سوزن شدن روی سطح پوست خود احساس کرده اند که این احساس نیز بعد از تمام شدن جلسه به اتمام می رسد . در نتیجه می توان درد و عوارض جانبی این روش را نزدیک به صفر دانست .

هایفوتراپی دور چشم مناسب چه کسانی می باشد ؟!

این روش بی خطر کاملا مناسب کسانی می باشد که مایل هستند از شر چین و چروک ، گودی و یا سیاهی دور چشم خود خلاص شوند . و همان طور که ذکر شد امواج استفاده شده در این دستگاه همان امواج استفاده شده در سونوگرافی می باشد که کاملا بی خطر است و هر شخصی می تواند از این روش استفاده کند . این روش حتی مناسب کسانی می باشد که مایل هستند از روند پیری پوست خود جلوگیری نمایند و قبل از پیدایش چین و چروک های عمیق و ریز در سطح پوست خود دست به این کار بزنند . نکته ای که لازم است تمامی مشتاقان به انجام هایفو دور چشم بدانند این است که تاثیر این روش برای خطوط کم عمق صورت و دور چشم ، واضح ‌تر و قابل توجه‌ تر خواهد بود .

جمع بندی کلی :

با توجه به آنچه تا کنون گفته شد روش هایفوتراپی برای از بین بردن

چین و چروک های دور چشم

سیاهی و کبودی دور چشم

 از بین بردن گودی زیر چشم

بهبود به بازسازی قسمت های آسیب دیده

و جلوگیری از ایجاد چین و چروک

کاربرد دارد که کاملا ایمن ‌ بی خطر می باشد و در صورت انتخاب یک کلینک مجهز و با تجربه می تواند بدون عوارض جانبی باشد .  مزایای استفاده از روش هایفوتراپی نیز شامل موارد زیر می شود .

۱ – ایمن و بی خطر

۲ – درمان در کوتاه ترین زمان ممکن

۳ – ماندگاری بالا

۴ – نداشتن دوره لقاهت

در نتیجه چنانجه به دنبال بهترین و بی خطر ترین روش از بین بردن چین و چروک های دور چشم در کوتاه ترین زمان هستید می توانید به راحتی از این روش کمک بگیرید تا شاهد تاثیرات شگفت انگیز هایفوتراپی باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *