مقایسه

تفاوت درما پن A1W و درماپن A6

تفاوت A1W با Dr.pen A6

امروزه داشتن یک پوست بدون ایراد اصلا دور از دسترس و دور از ذهن نیست چرا که با تلاش متخصصین برتر دنیا دستگاه های به وجود آمده که می توانند با عملکردشان به بهبود تمامی نواقص پوستی همچون لک ،جای زخم ،جوش ، از بین بردن چین و چروک ،جوان سازی و ….. کمک نمایند.یکی از این روش ها که بسیار به جوان سازی و از بین بردن نواقص پوستی بدون درد و خون ریزی و در کوتاه ترین زمان ممکن کمک می نماید استفاده از میکرونیدلینگ می باشد. این روش علاوه بر هزینه پایین، نتایج شگفت انگیزی به همراه دارد.عملکرد این روش به این صورت است که سوزن های موجود در این دستگاه کانال های ریزی روی سطح پوست ایجاد می کنند و این میکروکانال های ریز ایجاد شده پیام های درمانی را به پوست ارسال می کنند و پوست پاسخ هایی همچون ساخت کلاژن و الاستین را که بسیار در روند جوان سازی پوست تاثیر دارند می دهد. و این دو پروتئین یعنی کلاژن و الاستین بیشتر باعث سفت شدن پوست، کاهش تدریجی جای زخم ها و صاف شدن چین و چروک ها به مرور زمان می شوند.دستگاه میکرونیدلینگ اقلام مختلفی دارد که ما امروز در این مبحث به تفاوت دو مدل درما پن A1w و درما پن A6 خواهیم پرداخت پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A1w:

A1w  منافذ و کانال های بسیار ریزی در پوست ایجاد می  کند و عکس العمل پوست نسبت به این سوراخ ها افزایش ساخت و تولید کلاژن و الاستین در پوست می باشد. اساس کار  با دستگاه میکرونیدلینگ A1w به اینصورت است که با ایجاد سوراخ های ریزی در لایه سطحی پوست یا همان اپیدرم و نفوذ تا عمق ۳ میلی متر عمل کلاژن سازی را روی پوست تحریک می کند البته این ضخامت در قسمت های مختلف پوست متفاوت است. این دستگاه با موتور ۱۵۰۰ RPM و پنج سطح سرعت قابل تنظیم، A1w برای هدف قرار دادن هر مشکل پوستی بسیار عالی و کارآمد می باشد.همان طور که از نام A1w پیداست این دستگاه سیمی است یعنی در هنگام شارژ باید کل دستگاه همراه سیم به شارژمتصل شود و مدت زمان شارژ شدن حدودا ۴ ساعت طول می کشد.

مزایای استفاده از دستگاه A1w:

دامنه ی فعالیت این دستگاه گسترده است به این صورت که از این دستگاه می توان در جوان سازی پوست ،روشن کردن پوست ،هیدراتاسیون،از بین بردن منافذ ،رشد مو ،سفت کردن مو ، التیام بخش ،تولید کلاژن و الاستین جذب مواد مغذی ،از بین بردن جای زخم، مانند آکنه، جراحی یا سایر بی نظمی های بافتی ،کاهش لک و کک و مک ،کمک به تجدید بافت های پوستی، افزایش جذب مواد و کوکتل ها تا ۳۰۰ برابر بیشتر ،و ….. استفاده کرد.

انواع کارتریج دستگاه میکرونیدلینگ درماپن دکتر پن A1w:

این دستگاه کارتریج های مختلفی به شماره های ۹ سوزن ،۱۲ سوزن ،۳۶ سوزن ،۴۲ سوزن  و کارتریج نانو دارد. سوزن های ۹ و ۱۲ معمولا برای از بین بردن جای اسکار و آکنه و رفع چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرد. و کاربرد کارتریج های ۳۶ و ۴۲ بیشتر آب رسانی و از بین بردن لک و روشن سازی پوست می باشد. از کارتریج نانو نیز می توان جهت جذب مواد مغذی و کوکتل ها استفاده کرد.

دستگاه میکرونیدلینگ درماپن A6 :

این دستگاه به دلیل سرعت بالا در عملکرد و همچنین نداشتن هیچ گونه لرزش می تواند حتی کوچک ترین اسکاری روی پوست صورت و بدن جای نگذارد و در کوتاه ترین زمان و با روش غیر تهاجمی کلیه ی مشکلات پوستی را از بین ببرد.این مدل از دستگاه های دکتر پن نیز کانال های ریزی در سطح پوست ایجاد می کند که از راه این میکرو کانال ها سیستم ایمنی بدن را تحریک و دستور ساخت کلاژن را به بدن می دهد. کانال های  ایجاد شده در سطح پوست همچنین نقش یک راه جهت حمل مواد معدنی مورد نظر به لایه های مختلف  پوست را برای درمان بهتر دارد به این ترتیب جذب سرم های پوستی، کرم ها و کوکتل ها بعد از میکرونیدلینگ هزار برابر می شود.این مدل از  درما پن دکتر  به قدری سرعتش بالاست که هیچ گونه خراشی در سطح پوست ایجاد نمی کند.نیدل های مخصوص این قلم ۱۰۰% تیتانیومی بوده و هرکدام دارای درپوش هایی هستند. همراه با این دستگاه تعدادی کارتریج استاندارد در جعبه وجود دارد و همراه آن ارسال می گردد و هم چنین شما می توانید برای استفاده های بعدی برای افراد مختلف کارتریج ها را جداگانه از همین سایت به راحتی و به صورت آنلاین سفارش دهید.

قابلیت های دستگاه دکتر پن مدل A6:

این مدل از دستگاه دکتر پن نیز مزایای زیادی جهت استفاده دارد و می تواند مشکلات بیشماری از پوست را در کوتاه ترین زمان بدون درد و با هزینه ی اندک درمان کند که می توان به موارد زیر اشاره نمود.

از بین بردن جای سوختگی

این دستگاه بافت سوخته شده را از بین می برد و با تحریک کلاژن سازی موجب بهبود قسمت تخریب شده می گردد .و استفاده از این دستگاه برای کسانی که در قسمتی از بدنشان جای سوختگی دارند و این موضوع اذیتشان می کند بسیار مفید خواهد بود.

از بین بردن اسکار زخم و جراحت:

این دستگاه دقیقاً مانند مورد فوق بافت اسیب دیده را از بین می برد و با  ایجاد فرایند طبیعی بهبود زخم و اسکار (سلول های سازنده ملانین) تاثیر ویژه‌ای در به حداقل رساندن نشانه‌های اسکار زخم و جراحت خواهد داشت.

از بین بردن چین و چروک :

این دستگاه با افزایش انتشار فاکتور های رشد و افزایش تعداد و بازسازی رشته های کلاژن والاستین و ایجاد اثر سفت شدگی در میوفیبریل ها باعث کاهش چشمگیر چین و چروک پوست خواهد شد.

از بین بردن ترک‌های پوست یا استرچ مارک:

این مدل از دستگاه دکتر پن با تحریک ساخت کلاژن بیشتر و هم چنین بهبود تراکم اپیدرم هر گونه ترک پوستی و استرچ مارک را از بین می برد.

از بین بردن تیرگی و لکه های پوستی:

این دستگاه با بازسازی سلول های سطحی پوست و افزایش عوامل روشن کننده در سطح پوست تمام تیره گی ها و لکه های پوستی را طی چند روز به طور کامل از پیش چشم شما حذف خواهد نمود.

ویژگی های دستگاه دکتر پن مدل A6:

این دستگاه یکی از بهترین مدل های دستگاه دکتر پن می باشد چرا که به دلیل سهولت در استفاده مناسب استفاده در کلنیک ها می باشد هم در خانه .این دستگاه از لحاظ ظاهر فرقی با مدل A1w ندارد اما به یکی از تفاوت ها که می توان اشاره نمود تغییر قطر دستگاه می باشد که این مدل را خوش دست تر از مدل های قبلی کرده است.جنس بدنه دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6 از تیتانیوم است که ضدخش و ضد حساسیت بوده و دارای استحکام بسیار بالایی می باشد.استفاده غلطک چرخشی دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6 میتوانید سرعت را در پنج حالت متفاوت تغییر داده بنا بر نیاز خود یکی از این حالت ها را انتخاب کنید. تنظیم سرعت این دستگاه میکرونیدلینگ بین ۸۰۰۰تا ۱۸۰۰۰ ضربه در دقیقه متغییر است.

تفاوت دستگاه دکتر پن مدل A6 با مدل A1w:

تا این جای مطالب به بررسی اجمالی ویژگی های این دو مدل از دستگاه دکتر پن اشاره کردیم اما در این مبحث قصد داریم به تفاوت های این دو مدل از دستگاه دکتر پن اشاره نماییم که شما قطعا قادر خواهید بود بهترین انتخاب را داشته باشید و به راحتی از طریق سایت ورنا طب با کیفیت ترین محصول را سفارش دهید.

۱ – باتری استفاده شده در دستگاه دکتر پن مدل A6 قوی تر  A1w می باشد و قادر است ساعت های بیشتری شارژ خود را حفظ نماید و جنس شارژ آن بیلیوتیمی می باشد.

۲ – درماپن A6 با دو رنگ نقره ای آبی و نقره ای قرمز در بازار وجود دارد و اما درماپن A1W با دو رنگ خاکستری و آبی در بازار موجود می باشد.

۳ – متریال استفاده شده برای بدنه A6 آلمینویم  است و سری جا خوردن کارتیج ها که خرابی شایع دستگاه های دکتر پن است در این مدل از  دستگاه دکتر پن به صورت المینویم می باشد اما A1w جنس به کار رفته جهت ساخت پلاستیک می باشد.

۴ – سرعت رفت و برگشت سوزن ها در دستگاه دکتر پن مدل A6 بیشتر از مدل A1w می باشد.

۵ – سوزن های کاتریج در میکرونیدلینگ  A6 صفر تا دو نیم میلی متر می باشد اما در دستگاه دکتر پن مدل A1w  بیست و پنچ صدم  تا سه میلی متر می باشد.

۶ – هر دو این دستگاه ها  کارتیج های تی ان می خورن.

۷ – درماپن A1w همان طور که از حرف آخرش پیداست  به معنای سیمی می باشد.و شارژ شدن A1w به این صورت است که کل دستگاه با سیم به شارژ وصل میشه و دستگاه شروع به شارژ شدن می کند .اما  در دستگاه های درماپن A6  دو عدد باتری با قابلیت شارژ مجدد وجود دارد  که یک باتری روی دستگاه نصب میشه باتری دیگه هم به شارژ زده می شود و اصلا لازم نیست دستگاه با سیم به شارژ وصل بشه و وجود باتری اضافه همراه محصول ،  این دستگاه میکرونیدلینگ را محصولی ویژه برای کلینیک‌ ها تبدیل کرده است. چرا که با وجود سه عدد باتری قابل شارژ ،دیگر نگران تاخیر در انجام عملیات میکرونیدلینگ روی مشتریان خود نخواهید بود.

8 – از دیگر تفاوت های این دو مدل از دستگاه دکتر پن می توان به این مورد اشاره نمود که وزن A1w بیشتر از A6 می باشد و همین عامل می تواند در هنگام کار با مدل A1w دست اپراتور را اذیت نماید.

جمع بندی کلی:

با توجه به هر آنچه تا کنون گفته شد بسیار خوب متوجه شدید که دستگاه دکتر پن با مدل های مختلف در بازار موجود می باشد که همگی سعی در از بین بردن نواقص و مشکلات پوستی دارند تا ظاهر بی عیبی به پوست ببخشند شما می توانید برای خریداری هر کدام از مدل های دستگاه دکتر پن و یا حتی کلیه ی محصولات پزشکی و زیبایی به سایت ما مراجعه نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت ترین محصولات پزشکی و زیبایی را با کم ترین هزینه خریداری نمایید و هم چنین می توانید جهت ارتباط با ما و دست یافتن به پاسخ پریش هایتان و راهنمایی در زمینه ی خریداری محصولات پزشکی و زیبایی به صورت بیست و چهار ساعته و حتی در ایام تعطیل با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

محصول زیر را از دست ندهید :

دستگاه پلاسما پن فيوژن PAA اورجینال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *